Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)


Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Åja ja det car jo ikke så ille :D

Neida så lengst at felgene er fine å de ikke knekker langs veien ere vel greit xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er ganske så forsiktig av meg :P Bank i bordet! Men faktisk aldri punktert, Bulket eller kantkjørt en eneste felg ennå så :) Håper det dukker opp noe snart... Hartge classic er jo en slager men syns det blir for "kjedelig"... Cleant å veldig pent men... Vil ha noe litt kulere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde lufte bremsene igår... Forran gikk bra men bak så var det lissom ikke noe trykk... Bare rant ut... Har googlet litt å ser en bruker pc, å pumper ca 20 ganger bak for å få dsc pumpa til å slå inn for å få ut luft. Har ikke prøvd å pumpe 20 ganger men skal dette gå uten pc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker disse rohana hjula :) var vel en e60 på finn i sommer med sånne. Noen her inne?

Har lest tråden din, pen bil! :D Misunner deg bilen og opplevelsen. 

 

Angående de Rohana-felgene kan jeg kanskje dele litt erfaring. Hadde en e60 tilsalgs på finn i år, men før sommeren da jeg solgte den, noe jeg angrer på egentlig.... [-(

 

Kjøpte de med "silver chrome polish" Når jeg engang kjøpte de. Bestilte fra http://www.need4speedmotors.com.

De holder til i statene og hadde god service og rask levering. 6 dager tok det fra bestillingsdato til de var montert på bilen. :)

 

 

Frem: 9" Et 20      245/30-20

Bak: 10" Et 25      285/25-20  (Gikk her ned til 275/30-20, etterhvert. Ingen tegn til subbing eller noe, men gjorde det økonomimessig.)

 

Forran hadde jeg 10mm spacere når jeg kjørte med coilovers. Med kun H&R senkefjærer på M-sportdemperene gikk det fint uten :)

 

Du med M5skjermer osv kan sikkert kjøre med 10" felg forran og 11" bak.

 

(Klikk på bildet for full size)

 

enBuVW9O.jpeg

 

N0I2dmtx.jpeg

 

Har et bilde med kun 50 mm H&R-fjærene også, men sliter litt med opplastingen desverre.... 8-[

Endret av Soleim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest tråden din, pen bil! :D Misunner deg bilen og opplevelsen.

Angående de Rohana-felgene kan jeg kanskje dele litt erfaring. Hadde en e60 tilsalgs på finn i år, men før sommeren da jeg solgte den, noe jeg angrer på egentlig.... [-(

Kjøpte de med "silver chrome polish" Når jeg engang kjøpte de. Bestilte fra http://www.need4speedmotors.com.

De holder til i statene og hadde god service og rask levering. 6 dager tok det fra bestillingsdato til de var montert på bilen. :)

Frem: 9" Et 20 245/30-20

Bak: 10" Et 25 285/25-20 (Gikk her ned til 275/30-20, etterhvert. Ingen tegn til subbing eller noe, men gjorde det økonomimessig.)

Forran hadde jeg 10mm spacere når jeg kjørte med coilovers. Med kun H&R senkefjærer på M-sportdemperene gikk det fint uten :)

Du med M5skjermer osv kan sikkert kjøre med 10" felg forran og 11" bak.

(Klikk på bildet for full size)

enBuVW9O.jpeg

N0I2dmtx.jpeg

Har et bilde med kun 50 mm H&R-fjærene også, men sliter litt med opplastingen desverre.... 8-[

Heisann! Ja tror du faktisk spurte om innbytte i E46 M3n min ;) Digger looken på den bilen! Digger di Felga også... Å fin pris... Men skeptisk til hvordan di er å vaske utmot kanten siden eikene er litt rare helt utmot kanten...? kunne du mailet bildene kanSkje? Kristian.stenholen@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ja tror du faktisk spurte om innbytte i E46 M3n min ;) Digger looken på den bilen! Digger di Felga også... Å fin pris... Men skeptisk til hvordan di er å vaske utmot kanten siden eikene er litt rare helt utmot kanten...? kunne du mailet bildene kanSkje? Kristian.stenholen@gmail.com

 

 

Hehe, mulig jeg spurte om det ja!

Takk for det. Synd jeg ikke lenger er eier av den :( Felgene er pene og er OK i pris, som du sier :) Vaskingen er mer jobb enn vanlige felger med 5 eiker ja for å si det sånn  \:D/ Hehe....

Eikene ut mot kanten har et mellomromm mellom kanten og eiken på ca 0,5 cm, og her samler det seg mye dritt. Brukte filler og tannbørster egentlig for å gjøre de 100% reine. Det tok den tiden det tok, men det ble også pent etterpå. Bildene ser jeg du fant i tråden min, så da slipper jeg kanskje og sende de til deg på mail? :)

Endret av Soleim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mulig jeg spurte om det ja!

Takk for det. Synd jeg ikke lenger er eier av den :( Felgene er pene og er OK i pris, som du sier :) Vaskingen er mer jobb enn vanlige felger med 5 eiker ja for å si det sånn \:D/ Hehe....

Eikene ut mot kanten har et mellomromm mellom kanten og eiken på ca 0,5 cm, og her samler det seg mye dritt. Brukte filler og tannbørster egentlig for å gjøre de 100% reine. Det tok den tiden det tok, men det ble også pent etterpå. Bildene ser jeg du fant i tråden min, så da slipper jeg kanskje og sende de til deg på mail? :)

Jepp trenger ikke sende di :) Ja ser det med vaskinga... Rekker ikke komme noe møkk på bilene mine før di blir vasket men :P Ser for meg at jeg hadde blitt sinnsyk i huet av di "krikene" på di Felga :P hehe eikene skulle heller gått helt ut til kanten :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp trenger ikke sende di :) Ja ser det med vaskinga... Rekker ikke komme noe møkk på bilene mine før di blir vasket men :P Ser for meg at jeg hadde blitt sinnsyk i huet av di "krikene" på di Felga :P hehe eikene skulle heller gått helt ut til kanten :)

 

Hehe! Må lide litt for skjønnheten :) Eikene skulle gått ut til kanten ja. Da tror jeg felgene hadde vært enda fetere også! 

Endret av Soleim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det litt bilder av bremsene :) Før og etter... Lakkert senter og enden på skivene, lakkert caliperne og "borret" vekk "rusta" i hullene :)

Har også bestilt M/// merker som skal forran

Skal også få tatt noen bilder av bilen iløpet av uka :) Skal få kjørt den ut og vasket av litt støv å legge et lag swissvax shield før den skal parkeres godt inni hjørnet :)

post-48064-0-76222900-1418571396_thumb.j

post-48064-0-35830900-1418571413_thumb.j

post-48064-0-87155100-1418571464_thumb.j

post-48064-0-13490200-1418571505_thumb.j

post-48064-0-12010300-1418571787_thumb.j

post-48064-0-63498000-1418571803_thumb.j

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde lufte bremsene igår... Forran gikk bra men bak så var det lissom ikke noe trykk... Bare rant ut... Har googlet litt å ser en bruker pc, å pumper ca 20 ganger bak for å få dsc pumpa til å slå inn for å få ut luft. Har ikke prøvd å pumpe 20 ganger men skal dette gå uten pc?

Noen som har luftet bremser på E60 M5 eller noe annet med dsc før? Får ikke til å få trykk bak... Noen som vet om dette skal gå uten pc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw her er et lite felg tips :) rohana rc7 som eg hadde på min e61 som eg eide ifjord :) enkle og holde rene :) og ikke mangen som har..

Ja har lurt på rohana men syns hvertfall den typen der har litt mange Eiker isåfall. Tja hehe felger og litt småtteri som nye matter inni osv. Er bare gummi matter i den så. Også skal den få ny frontrute iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...