Cab3serie2009 Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Hei, jeg er fersk cabrio-eier og har forstått det slik at å sende bilen inn i en vaskemaskin ikke er aktuelt pga faren for lekkasje. Derfor trenger jeg en trinnvis oppskrift for hvordan jeg får bilen til å skinne. I dag testet jeg med bioavfetting, mikrofiber på felgene, og så avspyling med kaldvann fra hageslange med relativt høyt trykk. Det ble ikke spesielt bra. Hva trengs for å få dette til? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 http://www.detailersclub.no/forum/ EasyL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Maskinvask er fyfy uansett, min mening i allefall Bare spyling holder for det meste ikke, eller aldrig. Men du finner allt du er ute etter på linken Stig refererer til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 ok, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå