Gabz Skrevet Oktober 9, 2014 Skrevet Oktober 9, 2014 Henter mest sannsynlig en 316i med 105 hesters M43 motor neste uke. Høres ganske slapt ut, så tenker å se litt på noe jeg kan gjøre for å krydre den opp litt. Skal helst ikke koste en formue da det tross alt er en 316.. Noen tips? Kompressor, kanskje? Eller blir det dyrt? Grenrør? Chip?
awt Skrevet Oktober 9, 2014 Skrevet Oktober 9, 2014 Det beste (og rimeligste) vil vel være å kjøpe en annen bil, med den effekten du ønsker. Steinhar reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2014 Haha, så håpløst? Klarer meg nok med 105 hester, da det sikkert holder til vanlig kjøring samt forbikjøring og lignende. Bare lurte på om det var noen enkle modifikasjoner som kan piffe den opp litt.
Mattae Skrevet Oktober 9, 2014 Skrevet Oktober 9, 2014 Bør hente noe annet om du er ute etter mer effekt ja Klart forbikjøringer går, er bare snakk om planlegging det men er kjedelig når man er vandt med å bare kunne legge seg ut å gi gass.
Gabz Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2014 Går jo over fra førstebilen min, en 1997 520i med automat, og har hørt at de er ganske like sånn sett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå