Odd-Arild Skrevet Oktober 12, 2014 Skrevet Oktober 12, 2014 Hei Har et spørsmål. Har en X5 E70. Angel eyes lysene lyser forskellig. De små ringene lyser mye sterkere enn de store. Så det er kun de små ringene som viser på dagtid. Er det noen grunn for dette? Er det mulig å få de til å lyse like kraftig? Er det 1 pære til begge ringene eller er de separert ?
awt Skrevet Oktober 12, 2014 Skrevet Oktober 12, 2014 Det er en pære til hver lykt, og siden pæren er nærmere den ene ringen enn den andre får man denne effekten. Det er det samme på resten av modellene også, og det er dessverre ikke så mye å gjøre med det. På mine biler ser man riktignok begge ganske greit i dagslys, men om du har byttet til LED-pærer kan dette fort bli et problem.
Odd-Arild Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2014 Vil ikke dette endre seg hvis jeg bytter pæren til de store ringene til ei kraftigere pære ?
Odd-Arild Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2014 Regner med det er LED i disse lysene da de lyser hvitt og ikke gult. Så hvis jeg setter inn ei sterkere LED pære i de store ringene vil vel dette problemet forsvinne?
awt Skrevet Oktober 13, 2014 Skrevet Oktober 13, 2014 Det en pære pr. lykt (jeg skrev feil over her), så det vil alltid være en forskjell på ringene, men en kraftigere pære (eller enda bedre, en halogenpære) vil gjøre at du normalt ser begge ringene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå