OleE30 Skrevet Oktober 12, 2014 Skrevet Oktober 12, 2014 Hei. Var ute å kjørte med bilen en dag da den plutselig bare døde av. Tanknåla viste litt under kvart tank, men jeg tenkte først at det kanskje var måleren som var feil. Da fyllte jeg mere bensin på tanken og bilen startet opp. Kjørte hjem og vasket bilen utvendig senere på dagen. Etterpå hadde jeg bilen stående å gå på tomgang, da den plutselig døde igjen. Da startet den ikke! Sjekket at bensinpumpa gikk og byttet tennpuggene, men til ingen forandring. Senere på dagen startet bilen og etter det gikk den i flere dager. I dag stoppet bilen IGJEN da den sto å gikk på tomgang og jeg får IKKE start. Har forøvrig GTR panser med lufteinntak bla over powerfilteret som står på bilen (Har nettopp kjøpt bilen), om det kan ha noe å si. Prøvde å unngå å få så mye vann nedi hullene, selv om jeg tviler på at dette er årsaken.. Vet også at "trekkspill" slangen fra innsugsbelgen til tomgangsregulatoren er sprukket Noen som har tips eller erfaring med dette? På forhånd, takk!
Trixx Skrevet Oktober 12, 2014 Skrevet Oktober 12, 2014 Kan være så mangt, hvordan er mulighetene dine for å få tatt en diagnose?
OleE30 Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2014 Skal få tatt diagnose i morgen ja, så da får vi se!
Gjest Skrevet Oktober 14, 2014 Skrevet Oktober 14, 2014 Holder en knapp på veivsensor Sent from my Iphone using Tapatalk
TOYW Skrevet Oktober 15, 2014 Skrevet Oktober 15, 2014 En kompis av meg hadde samme problemet og det var veivsensoren som ble nevnt ovenfor. Startet og gikk etter det og ingen problemer i etterkant av bytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå