quandt1960 Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Hei Har noen av dere erfaring med profesjonell tectylbehandling hos et verksted med E9X, E6X, F3X F1X seriene? Jeg har en E91 og ble idag anbefalt av NAF om å gjøre en understellsbehandling for å ta vare på blant annet bremseslangene da det er svært dyrt å bytte disse på E9X. Tenker å gjøre det men hadde satt pris på erfaring fra noen her. Det er spesielt mye deksler og elektronikk på de nyere BMWne og ikke alt bør røres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Hovedproblemet er er BMWs rustgaranti som du gjerne kan få problemer med om du gjør dette. Utover det ser jeg ingen grunn til at dette skulle være annerledes på en BMW enn andre (nyere) biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Hovedproblemet er er BMWs rustgaranti som du gjerne kan få problemer med om du gjør dette. Utover det ser jeg ingen grunn til at dette skulle være annerledes på en BMW enn andre (nyere) biler. Ja det har jeg faktisk tenkt på og derfor er jeg litt i tvil. Men da får en vel garanti fra Tectyl-verkstedet på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå