nicolaib Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Ser veldig bra ut! Det er de små detaljene som gjør det lille ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Vakker bil! med detaljer som utgjør masse! følger Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Dette ble bra med de lakkerte detaljene, og merker jeg er en smule misunnelig på dere med M5 performance grill. PS, husk å vaske eksos stussene også. Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Den store vårvasken er ikke tatt enda Venter på ltit bedre temperatur....Er meget fornøyd med lakkeringen som ble gjort. Småting som betyr noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Var det vanskelig å bytte emblemene på panser og bakluka? Det er noe jeg har tenkt på, men har ikke fått fjort det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Nei, det var veldig enkelt. Bruk god tid og "vipp" de opp. Forsiktig så du ikke får skade rundt karosseriet!Jeg kjøpte mine på E-bay, men av en som virket seriøs og til en ganske høy pris.Der følgte med ett sett på 3 stk så en har til rattet også (denne bare limes utenpå den som er der).Kvalitet synes jeg er god....Fant igjen kvitteringen min, men ser de ikke selger mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Brukte kredittkort til å ta av emblemene:) kan evt bruke veldig tynn skrujern om du klarer å legge noe under for å ikk skade lakken Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Ikke noe stor oppgradering, men nye skiltplater mottatt i posten i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbjorn325 Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Den store vårvasken er ikke tatt enda Venter på ltit bedre temperatur.... Er meget fornøyd med lakkeringen som ble gjort. Småting som betyr noe. Fin bil! Hva kom grillen på? Bestilt fra Ind? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Fin bil! Hva kom grillen på? Bestilt fra Ind? Takk for det Grillen kom på kr 4000,- Kapitulerte helt og kjøpte hos Jæger Sentrum (BMW-forhandler i Bergen). Fikk litt rabatter... Lukket øynene og trakk kortet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Fantastisk flott F11 Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Fantastisk flott F11 Tusen takk Eneste som gjenstår nå er litt mørkere lykter og stoffmatter. TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Nydelig f11! felgene satt som et skudd! Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Nydelig f11! felgene satt som et skudd! Takk for det. Er veldig fornøyd med felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Er det noen som vet om det er mulig å ettermontert originalt "M Performance pakke" til F10/F11 med garantier i behold?En kollega av meg har fra BMW-forhandler fått pris på X4 med originalt ca 218 hk. For kr 15000m. ekstra kunne han få denne oppgraderingen som ville gi han alle garantier i behold.Effektøkning til ca 260 hk. Bilen ville da bli levert slik ny fra autorisert BMW-forhandler.Har googlet litt, men uten noe resultat. Noen som vet mere?Skulle gjerne kunne lagt til ca 50 hk for kr 15000,- om alt av garantier fortsatt vil være der.(Vet at avgifter og og slikt ikke er med her). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå