henrikhoe Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Så på bilen min fungerer elektriske vinduer, radioen og sigaretttenneren selvom tenninga er avslått. Jeg lurte på om jeg kunne la den sigarett usb tenneren stå i bilen over nettene etc? noe ala dette her Så bare når jeg skrudde av tenninga i går, at det var blått led lys rundt den laderen, sikkert for å vise at den er koblet opp, men det står jo ikke koblet noe i usb kontaktene, så den kan vel ikke dra noe strøm? Syntes forøvrig det er rart at elektriske vinduer fungerer uten noe form for strøm, men sikkert bare jeg som ikke er vant med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Vinduer fungerer vel bare en kort tid etter tenningen er kuttet.. Ting som står i hos meg er ikke på etter tenningen er slått av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 event så virker vinduene når dørene er åpne. slik er det på all bmw fra tidlig 80 tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Ingen fare, bare la den stå i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikhoe Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Takk for det folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Bare la den stå i ja. Men skal bilen stå noen uker hadde jeg tatt den ut, trekker ikke mye strøm. Men tapper jo batteriet tilslutt. henrikhoe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå