Magnus. Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Meget fin bil med fine oppgraderinger! Følger med! Trivelig at folk følger med Noen som vet om det er mye styr og ettermontere orginale bi-xenon lykter ? driter i høydejustering, lyktespyling osv. Ønsker egentlig kun lykten for og kan kjøre med innerste reflektoren sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 is dat ass i see ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 haha, stemmer det. Har faktisk ikke sett det selv, ikke når jeg tok bildet, lasta det opp, eller når jeg har gått igjennom tråden !Well observed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 følger med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Fikk litt deler i posten idag. Nye plugger, nye løpehjul, girpose og håndbrekk pose i alcantara. Slenger ved noen bilder, ble kvitt nesten alle lydene fra motorrommet nå. Neste steg er nye kamhjul fra dr.vanos. Men det blir ikke i år.. Er det noen andre med e46 m3 som har lik ulyd ? høres ut som en løs skrue i motorrommet som klirrer. Fikk bytta alle pluggene, med hjemmelaga spesialverktøy, funka gull til og få pluggen opp av hullet. å til å få entra den nye. Liten tvil om at de gamle var dårlige. Nye løpehjul. Til slutt et lite stemingsbilde jeg tok i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Åh, hvorfor kommer ikke snøen hit ned snart.. Fint bilde, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Spennende å følge med. om du har rasling i framkant av motoren så ikke kjør med den! Det kan være boltene til kamdrevet som er på vei av! Jeg anbefaler deg å sjekke dette snarest.. Kan tenke meg du merket forskjell på bilen etter å ha byttet de foringene... Prøve den sprayen vi skrev om så får du om ikke alt, men litt lys tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Spennende å følge med. om du har rasling i framkant av motoren så ikke kjør med den! Det kan være boltene til kamdrevet som er på vei av! Jeg anbefaler deg å sjekke dette snarest.. Kan tenke meg du merket forskjell på bilen etter å ha byttet de foringene... Prøve den sprayen vi skrev om så får du om ikke alt, men litt lys tilbake.. Har bytta alle boltene når jeg bytta til ny vanos. ja ble plutselig noe mer retningsstabil ! Ulyden kom fra vannpumpa, tok av reima nettop og fant ut at det var slakk i pumpa.. så da blir det driftsstans frem til jeg har fått bytta den. Så om noen har ei pumpe på lager er jeg intressert, hadde ikke lyst og vente så lenge på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Det er bra! byttet du hele vanosenheten, eller byttet du bare de skivene? Hadde duu noen symptomer før du byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 kjøpte hele enheten fra dr.vanos. Raklet ekstremt fra selve vanosen, bilen gikk dårlig og jeg hadde motorlampe på. Var ganske mye "spill" mellom oljepumpa og drevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 (endret) Har blitt lite tid til oppdateringer i det siste, har flyttet fra Sortland til Trondheim. Mulig noen har sett meg ? Har og kjøpt meg et sett med sommerhjul som trenger litt tlc. Hvor handler dere bolter og ringer ? Endret Februar 1, 2015 av Mr.Vassbotn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Hmm, kan ikke huske å ha sett denne M3'n kjørende rundt i bartebyen, lenge siden du flytta hit? Meeget tøff e46 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Hmm, kan ikke huske å ha sett denne M3'n kjørende rundt i bartebyen, lenge siden du flytta hit? Meeget tøff e46 da Flyttet hit i starten av Januar Takk, kaster opp noen fler bilder. Noen som har erfaring med iclair.de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Åja nå nylig det da Brukes som hverdagsbil M3'n eller kun sommerbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonHad Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Tøff bil ! Hvor kjøpte du de sorte merkene til skilta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå