LarsenBMWE60 Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Hei jeg har et lite problem med skjermen min på e60en min, der den henger seg opp. Da reagere den ikke på noe så skrue den seg kansje av helt av seg sjøl mens jeg kjører, så kommer den på får ikke noe respons, ender alltid opp me at jeg må skru av å på bilen vist den skal fungere litt igjen ellers så lever den sin egen verden.Den lager en noe for jævlige støy/ulyd fra høytallerene, spiller jeg musikk så vil den skrue seg av etter 2-3min å så på igjen. Har hatt bilen på verksted men de viste ikke hva det var,de ringte også bavaria i haugesund. Der de også viste ikke hva så kan være gale. Vist jeg er litt uklar så er det bare til å skrive det i kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Høres definitivt ut som en defekt CCC-enhet. Kjent problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsenBMWE60 Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Høres definitivt ut som en defekt CCC-enhet. Kjent problem! Takk for svar, kan nokk stemme det for sjekke litt mær rundt å se om det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Det er nok mest sannsynlig det ja (defekt enhet). Det kan naturligvis være dårlig kontakt et sted, men da er det litt rart om den virker hver gang du starter bilen igjen. ...og for all del ikke få et verksted til å kjøpe ny enhet til deg. Disse får man relativt billig rundtom, evt. så kan man oppgradere til et nyere system (CIC/NBT). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Sikker kan man aldri være, men sannsynligheten er overveiende stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsenBMWE60 Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Det er nok mest sannsynlig det ja (defekt enhet). Det kan naturligvis være dårlig kontakt et sted, men da er det litt rart om den virker hver gang du starter bilen igjen. ...og for all del ikke få et verksted til å kjøpe ny enhet til deg. Disse får man relativt billig rundtom, evt. så kan man oppgradere til et nyere system (CIC/NBT). Takk for svar!, tja kan se litt rundt om kring finner jeg ikke noe får jeg evnt lete litt på nette finne en ny enhet som du sier eller bare oppgradere til et nyere Tusen takk for svar det hjelper ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå