Ronny Frantzen Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Hei Noen som har erfaring med dette...blinklys,fjernlys,radio virker ikke inni i bilen...ryggelys...har hatt mye vann inn på gulv,mest på sjåførsiden...kan dette ha noe med mine feil ? evnt jordingspunkter på gulv..har sjekka k-bus...for eller ikke kjørt diagnose annet enn på motor...hvis jeg tar ut sikring 43 så virker alt,men ikke fullstendig,er vel den til multiratt..har prøvd å bytte bakstykke til tenning uten at det hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Frantzen Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Her om dagen,da jeg hadde litt dårlig tid..så var bilen strømtom..men det var sikkert min egen feil da jeg hadde hatt tenning på noen timer dagen før...da tok jeg å jumpstarta den..da virket plutselig alt av lys og radio igjen....men gleden var kort..da det gikk noen timer å jeg skulle starte den igjen..så var feilene tilbake igjen...phuuu opgitt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Har du prøvd og lada batteriet helt opp? Dårlig strøm kan lage litt rare symptomer etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Frantzen Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Ja,det er full ladet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Sitter det styreenheter/viktige el-komponenter under gulvmatta på din? En klassekompis fikk plutselig masse rare feil og til slutt starta den ikke. visste seg at styreenheten var brent over flere kretser grunnet at vann var trengt inn. Styreenheten var pinadø under gulvmatta:p En Audi riktignok, men skader ikke å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 LCM kontrollerer en hel del, sjekk den. Den er også mest utstatt for fukt mht plassering. Det er lyskontroll modul jeg snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Frantzen Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Sitter ikke så mye el-komponenter på sjåfør siden..mest jordingspunkter på gulv...Men skal sjekke LCM'N en gang til som sitter i A-stolpen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå