elieeg Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2015 (endret) hehe. jeg har nok ting liggende å slenge selv. så derfor ønsker jeg rent salg. bilen selges for 32000,- sån den er nå. om den ikke blir solgt innen noen dager monterer jeg grom clutch, lettere svinghjul og trykkplate fra DLI teknik http://www.dli-teknik.se/index.php?section=products&subsection=7&cat=30&s1cat=684&s2cat=1829&showprod=10140〈=sv Grom sperrediff, nye oljer og filter også blir den med en tur på isen. Bilen kan ses og prøves Høydalsmo 31jan-1feb. men selges da til en høyre pris grunnet de gromme delene jeg monterer. bruker ca 20 000 på bilen. mulig jeg setter på skilter til sommeren og begolder den selv blir jo ganske grom nå.. http://osloogakershus.bmwccn.no/2014/10/28/isbanekjoring-pa-hoydalsmo-30-jan-til-01-feb-2015/ Endret Januar 13, 2015 av elieeg liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizza Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Gi meg noen dager til å tenke på det. Må liksom vurdere litt før man drar hjem bil nr 13, uten å kvitte seg med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizza Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Beklager sent svar. Er denne til salgs enda? Har du hatt på gromdelene eller selges den fortsatt for 32? Skal muligens til Oslo i helga, så om den fortsatt er til salgs er jeg interessert i å komme å se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Eier er bortreist i 3-4uker. Diff og clutch er montert ja, å jeg fikk innkjørt clutchen på isen. Send eier sms / Pm så får du svar når han er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizza Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Okei. Takk skal du ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 engangsavgift kom på 19 848,- liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 er denne fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Denne ble beholdt. Er nå registrert og pusset opp samt nylakkert Sent from my iPhone using Tapatalk 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå