Gå til innhold

E34 540iT manuell Original


elieeg
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er tysk og selges momset til norge med alle papirer.

Avgifter på bilen blir på ca 20 000 ved alternativ intolling.

 

Godt utstyrt

-bilen har sportsinteriør

-orginal 6 trins manuell.

++

Den er noe overflaterust, men under er den meget hel og pen.

Tight og fin å kjøre.

gode bremser.

bra bil.

km 270 000.

motor og girkasse i god stand.

dårlig clutch.

 

bilen står i oslo og selges for 32000,-

 

dette er en sjelden bil!

 

kontakt på

92464535

eller

eeghenriksen@gmail.com

post-47457-0-83984900-1414077677_thumb.j

post-47457-0-12119900-1414078008_thumb.j

post-47457-0-82300900-1414078035_thumb.j

post-47457-0-68925500-1414078052_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Svarer for selger, da jeg har fått svar, selger kan be meg slette komentaren om han vil:

halla. snakket med en som hadde tollet inn en e34 540 med alternativ metode og da kom det på 20k. dette var ca 2 år siden. Har også nylig vært på tollvesenet i oslo og sjekket listepriser og nybilpriser de har på pcen der. de har ikke data på e34, men kun på e39 540. og listeprisen skal være lavere på e34, så mulig det blir billigere også. beregningen på e39 kom på ca 20 000. eneste er at man må ut med hele summen først også får man igjen etter en stund. dette kan vist ta opp til et halvt år.

den er ikke fri for rust. det er en del overflaterust på dørene. men under er den meget pen.

tight og fin å kjøre. litt usikker på servichefte. men mener det ligger i bilen.

vet at bremsene er relativt nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nye eieren skal tydeligvis bruke den som isbil grunnet lite interesse. Utrolig trist at noen velger å herje i hjel slike flotte biler..

Er jævla dumt egentlig. Skulle gjerne ha kjøpt den, men på en annen side så er jo V8 + uerfaren kjører en god oppskrift på bilulykke. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jævla dumt egentlig. Skulle gjerne ha kjøpt den, men på en annen side så er jo V8 + uerfaren kjører en god oppskrift på bilulykke. :/

Eller ikke kanskje du blir erfaren med en slik bil, skal litt til dør de slipper på tørre om du har gode dekk [emoji14] jeg hadde bare eid 520 og 525 før jeg kjøpte min. komfortable og lettkjørt om de er originale ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke solgt nei ;) å om vi velger å bruke den på isen så er vell det vårt valg?!

Ligget ute for salg en stund. Ingen er vist interisert i 540i om dagen, så da er det bedre å ha det morro med den en at den står å ruster bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ikke kanskje du blir erfaren med en slik bil, skal litt til dør de slipper på tørre om du har gode dekk [emoji14] jeg hadde bare eid 520 og 525 før jeg kjøpte min. komfortable og lettkjørt om de er originale ;)

 

Tørre veier i Bergen.. Hehe morsomt :P Men er kanskje sant det du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke solgt nei ;) å om vi velger å bruke den på isen så er vell det vårt valg?!

Ligget ute for salg en stund. Ingen er vist interisert i 540i om dagen, så da er det bedre å ha det morro med den en at den står å ruster bort ;)

Er vel heller det at det ikke er Norske skilter på den som gjør at folk ikke kjøper den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...