Halvardhog Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 (endret) Hei!Solgte 525'en for en uke siden, og har sittet på nettet konstant og lett etter ny bil. Mye fin bil ute, men ikke noe som var helt min smak.Onsdag morgen ble det lagt ut en finn-annonse av en E46, og den var så godt som STRØKEN! Ringte fort til forretningen og sa at jeg ville ha den. Så i går reiste jeg til Tr.heim og så på den. Nydelig bil! Og den ble med hjem til fagre Otta! Bilen er en 2002 318Ci med 2.0 literen med 143 hk. Bilen er eid av en eldre mann fra Tr.heim som kjøpte den ny fra fabrikk i 2002, og har vært i hans eie siden da. Han ville bytte den ut nå, for en nyere BMW. Det er rikelig med utstyr på bilen, og jeg er en nøye mann men det eneste jeg fant på bilen var en bitteliten bulk på bakskjermen. 2mm i diameter kanskje. Interiøret er pent som F. Litt slitasje på førersete, men det må man bare regne med!Tenkte jeg skulle nevne det at bilen har bare rullet 102.000km! Ja, tro det eller ei, 102.000km er bra på en 12 år gammel bil. Når han kjøpte den bestilte han også med 4stk. originale BBS RS GT felger til den. Synes de felgene er utrolig fine, men har tenkt på noen breie kantfelger til den.Skal få tatt bilder av bilen og felgene skikkelig senere i dag. Legger ved et bilde så dere ser litt av den.Planene er ikke helt bestemt enda, men penere blir den Endret April 16, 2015 av Halvard H.K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Ser bra ut! Hva er planene for bilen?Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Da har bilen fått seg en skikkelig vask, og nye nyrer ble montert i går Har bestilt noen deler nå som jeg venter på:-Nye tåkelykter -Nye sideblinkers -Nye skiltlysglass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Er på utkikk etter OZ Futura felger, noen som vet hvor man kan få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Grattis med pen E46. Ser ut som en velholdt bil du har fått tak i. Pene BBSer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Gratulerer med veldig flott bil! Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Gratulerer med veldig flott bil! Følger med her Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Grattis med pen E46. Ser ut som en velholdt bil du har fått tak i. Pene BBSer også Takk for det Ja, bilen er i kjempefin stand! Takktakk, fine felger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Har bestilt nye skilter som kommer på i morgen, og bestilte meg 35% soting helt frem som jeg venter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Da var skiltene kommet Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Har tenkt på å kjøpe nye blinkers foran. Synes disse er de peneste, men står at de passer kun sedan/touring.. Noen som har erfaring med det? Kunne tenkt meg disse: Her er de som passer kun cab/coupe: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 De øverste er til sedan/touring som du sier. Det er fordi kun sedan/touring som kom i facelift med blinklys for seg selv. Men e46 coupe (facelift) kom derimot med hele lykta i ett.Litt dårlig forklart men du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 De øverste er til sedan/touring som du sier. Det er fordi kun sedan/touring som kom i facelift med blinklys for seg selv. Men e46 coupe (facelift) kom derimot med hele lykta i ett. Litt dårlig forklart men du skjønner Aha, men jeg har blinkers for seg selv. Om du ser på bilder lengre oppe her ser du ar de er for seg selv Edit: Ser det ikke så godt, men er for seg selv. Så på det i stad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Det er jeg klar over Men blinklyset passer ikke sideskjermene dine. Se på bilder under, det er facelift e46 coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 De øverste er til sedan/touring som du sier. Det er fordi kun sedan/touring som kom i facelift med blinklys for seg selv. Men e46 coupe (facelift) kom derimot med hele lykta i ett. Litt dårlig forklart men du skjønner kom vel ingen e46 med lykt å blinklys i ett? De øverste er facelift å de nederste er preface. Touring å sedan har like lykter å blinklys. Å coupe har egne. Å spørs selvfølgelig om det er facelift eller preface. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå