Halvardhog Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 Vurderer og kjøpe med oransje blinkers fremme og på siden. Hva tror dere om det?Var og kjøpte meg Thule takstativ i går, så nå har den fått vinterstuket Skal få tatt bilder etter jobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 Ikke hver dag man ser Coupe med takstativ og ski Synes det ble bra, og morsomt skille seg litt ut! Peak og JimJonsson reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Likte looken på bilen, har takstativ som blir montert på min snart jeg også. Synes det ser fett ut med ski på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Likte looken på bilen, har takstativ som blir montert på min snart jeg også. Synes det ser fett ut med ski på også Takk for det Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Rått me rails på coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Rått me rails på coupe hva bruker du for å feste skiene ? har rails på min E39 sedan også men trenger noe å feste pudder skiene med drit fin bil du har. Tommel opp fra meg Er Thule fester, fås på Mekonomen f.eks. Gummistrikker Takktakk! Skulle fått tak i noen sommerfelger snart også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Driver og titter på nye sommerhjul nå. Kan si så mye som at det er snakk om X5-felger som skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 fått kjøpt x5 felger? har et sett liggende selv, som skal på bilen te sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 fått kjøpt x5 felger? har et sett liggende selv, som skal på bilen te sommern! Det har jeg vettu. Var en tur på Eidsvoll i går og hentet noen strøkne Style132 9" og 10". Skal bestille meg nye dekk snart, så må vel få til noe strekk også Er skitne på bildet, skal få tatt bedre bilder i nærmeste fremtid. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 Nå står bilen. Virker som den ikke får bensin når den går på starteren. Har tatt ut bensinpumpen og koblet den direkte på 12V og da durer det i den. Setter den tilbake og kobler den på stikket, men ingenting skjer. Lurer på da om det er releet som har kveldet?Den har oppført seg rart i det siste, batterilampa har lyst 1 sek og bilen har bare "kuttet" i 1 sek før den var helt normal igjen.Noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 Da var E46'n friskmeldt! Godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2014 Da var oransje blinkers i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Hvordan syns du det Grom Audio kittet fungerer? Lurte på noe slikt til min E60, da jeg savner Bluetooth, og det hadde vert flott å lade via USB, samtidig som man spiller musikk via Spotify Absolutt en pen bil det der! Likte veldig godt BBS hjula, hadde nok ikke solgt de til fordel for noen originale X5 hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Finfin bil med de rette oppgraderingene! Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå