Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 5 months later...
Skrevet

Var da ikkje nåke nummer-greie på motoren so ikkje stemte? Snakka med Jørgen for ei stund sia, og meina han snakka om nåke slikt..

Skrevet

Herlig prosjekt, ser ut som det blir. Gjort skikkelig, kipt det med. Motoren, men er flere motorer i Norge som gjerne kommer ned i e30en din :-D

Følger seff mee videre :-D

Skrevet

Så herlig å se at godbiler som dette får et nytt liv \:D/Bare lurer på om det er noe spesiell grunn til at bakskjermen har blitt kappet under c-stolpekasetten, er det mye styr å ta av denne for å få satt på bakskjermen igjenn på innsiden av c-stolpekasett? Bare lurer da jeg skal til med det samme da delesankinga er i mål så greit å høre litt erfaringer. Stå på videre.

Skrevet (endret)

Er mye jobb å ta av! men ikke skremmende! går en kveld så er den av.

De pleier jo å ruste endel mellom tak og c kasett, og med tanke  på hvor rusten din var så er jeg redd for det finnes rust der også :(

Edit: Var ikke mening å være negativ, veldig bra arbeid  som blit utført  gøy å følge med :beer:

Endret av Dirty
Skrevet

Ok,skjønner. Jeg har noen gamle rep som er gjort i bakre del hattehylle /c-stolpekasett så er nok muligens så jeg må av med den Så det blir ordnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...