Marius911 Skrevet Oktober 27, 2014 Skrevet Oktober 27, 2014 Hei, noen som kan hjelpe, har nylig hatt bilen på lakering, da jeg fikk den tilbake for jeg varsellampe på hengerfeste og ryggesensor. begge tingen virker som det skal men for ennå feilmelding, jeg snakket med forhandleren som tok jobben med lakering og det ble tatt en diagnose men kom ikke noe feil opp, de sa at det var litt irr på kontaktene på baklampene, men da jeg sjekker ledninger inn til baklamlampene var disse helt finne. noen som har hatt samme problemet??
Otis Skrevet Oktober 27, 2014 Skrevet Oktober 27, 2014 Det var en kar her inne med samme bil, bare for 1 uke siden med samme feil. Søk og du finner.
Marius911 Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2014 Takk for svar, er ny her inne, noen forslag på hva jeg brude søke? eller hvor?
Marius911 Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2014 Etter noen timer med feilsøking fant jeg fuktighet i styreenhetene/modulene, disse ble tørket og sprayet med elektrospray, så når er alt på stell igjen
Reef89 Skrevet Oktober 27, 2014 Skrevet Oktober 27, 2014 Takk for svar, er ny her inne, noen forslag på hva jeg brude søke? eller hvor? Står i forumreglene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå