700hp Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Lurer på om det er noen her på forumet som har chipet noen f-serier helst 530d ? lurer litt på å gjøre det nå, siden di har knekkt koden nå. min ville jeg nok få ca 310hk og 650nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Jeg registrerer at folk sier "de har knekt koden" men dette tror jeg ikke noe på. Vis meg gjerne hvor du har sett det og hvem som fikser en tuning av orginal BMW motor ECU. Det nærmeste jeg kan komme på er I beste fall at de erstatter motorstyring med en som ikke er BMW. BMW sin er så heftig kryptert (mener å ha lest 128bit minimum) at hvis ikke en utro tjener har gitt nøkkelen til internett så har jeg ekstremt liten tro på at noen har "knekt" den. I såfall fortjener de en pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Det er mulig å programmere F serie ecu nå ja. Det er dog ingen av de store aktørene (de som lager programmeringsverktøyene, ikke tuning) som tilbyr automatisk lesing av passord, så det må 3dje parts system gjøre. Apropos utro tjenere, så er det litt interessant å se hvor vanskelig det er å finne gode "definisjonsfiler" til bmw (finnes noe), mens til langt mer sjeldne Porsche finner man ganske mye. Samme gjelder resten av VAG systemet også, lett tilgang på slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
700hp Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 jeg har brukt digituning.as på alle mine bilen, så for noen dager siden, ringte eg han og han så at det nå var mulig å chipe f-serier. Men det han sa, var at i tyskland hadde noen hatt litt problemer med at girkassen gikk varm, vist den ble kjørt i sport modus... ikke hvet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
700hp Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 http://www.digituning.as/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå