MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 (endret) Har selvfølgelig lister og deksel ved spredere, men har ikke spredere. Endret Oktober 22, 2015 av MagnusHN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen95 Skrevet Oktober 24, 2015 Share Skrevet Oktober 24, 2015 Ok, kjenner en som skal hjem fra oslo i morgen så skal høre om han kan stikke innom på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2015 Kan gjerne sende meg melding på 95794680 så kan vi avtale nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Kom e39en med navi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Det er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KillerFly Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Har bare el vinder fremme på min E39. Kunne tenkt meg å hatt det bak og. Har vindus heiser og bryter osv. Har prøvd å bytte om hoved panelet i førerdøren og trykket på knappen for bakvinduer. Da hører jeg klikking under hanskerommet. Så kan virke som relene er der. Men jeg må vel kanskje legge opp lednings nett derifra til bakdørene? Har du eventuelt ledningsnettet som trengs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw524td Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Frontlykt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå