Vestre Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Hei, jeg trenger en ny dynamo til bilen, og er pdd i en litt dårlig økonomisk situasjon, så jeg vil gjerne gjøre det så billig som mulig. Første av alt: Er det vanligvis greit å kjøpe brukt dynamo eller bør man kjøpe ny?Og kunne noen veiledet meg litt på hvor jeg burde lete, eventuelt sende noen forslag til kjøp? Bilen jeg har er en BMW E46, 328i. 2,8 l. Jeg har generelt liten peiling på motordeler og lignende, men om jeg skal kjøpe en dynamo, er det en spesiell type jeg må lete etter, eller trenger det kun å være en som passer til "E46" ?På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Du kan sjekke delekatalogen mht delenummer for å se hva som passer. Brukt er ok. Helt nytt fra ebay.de pleier ikke å være dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Sist jeg sjekket så var det heller ikke så dyrt for en byttedynamo fra Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå