zelly Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Hei! Er egentlig Mercedes-gutt, men da denne lå til salg ikke så langt unna, slo jeg til! Har alltid hatt sansen for E39 Her er et bilde av den, skal få tatt noen flere snart Hvis noen kunne funnet ut utstyrslista basert på skiltnr hadde det vært flott! Bilen har originalt xenon, lyktespylere og parkeringssensorer, så jeg lurte på om noen kunne linket meg en bra M-fanger som passer til det. Mye forskjellig på ebay. Par dårlige bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Gratulerer med bilen. Vær så god her er utstyrlista til BMW-en din Daten für die Fahrgestellnummer: WBADT21040GZ02853Modellbezeichnung: 520IAusführung: EuropaTypschlüssel: DT21E-Code: E39Karosserie: LimousineLenkung: linksTüren: 4Motor: M54 - 2,20l (125kW)Antrieb: HeckantriebGetriebe: automatischAußenfarbe: Orientblau Metallic (317)Innenraum: Standardleder/beige E36 Sandbeige E (O7SN)Produktionsdatum: 15.03.2001Werk: Dingolfing Code Serienausstattung Standard EquipmentS202A Steptronic SteptronicS520A Nebelscheinwerfer Fog lightsS548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometerS851A Sprachversion deutsch Language version GermanCode Sonderausstattung Optional EquipmentS169A Abgasnorm EU3 EU3 exhaust emissions standardS210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability controlS248A Lenkradheizung Steering wheel heaterS249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheelS302A Alarmanlage Alarm systemS320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model letteringS428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dipS438A Edelholzausführung Fine wood trimS441A Raucherpaket Smoker packageS464A Skisack Ski bagS494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passengerS500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaningS508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)S522A Xenon-Licht Xenon LightS534A Klimaautomatik Automatic air conditioningS609A Navigationssystem Professional Navigation system ProfessionalS672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDsS785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lightsS842A Kaltland-Ausführung Cold-climate versionS850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank fillingS863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory EuropeS888A Bordliteratur dänisch On-board vehicle literature DanishS896A Tagfahrlichtschaltung Daytime driving light switchS925A Versandschutzpaket Transport protection packageS555A Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote controlS602A Bordmonitor mit TV On-board monitor with TVS694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer zelly reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zelly Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Gratulerer med bilen. Vær så god her er utstyrlista til BMW-en din Daten für die Fahrgestellnummer: WBADT21040GZ02853 Modellbezeichnung: 520I Ausführung: Europa Typschlüssel: DT21 E-Code: E39 Karosserie: Limousine Lenkung: links Türen: 4 Motor: M54 - 2,20l (125kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: automatisch Außenfarbe: Orientblau Metallic (317) Innenraum: Standardleder/beige E36 Sandbeige E (O7SN) Produktionsdatum: 15.03.2001 Werk: Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S202A Steptronic Steptronic S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S169A Abgasnorm EU3 EU3 exhaust emissions standard S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control S248A Lenkradheizung Steering wheel heater S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S302A Alarmanlage Alarm system S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S438A Edelholzausführung Fine wood trim S441A Raucherpaket Smoker package S464A Skisack Ski bag S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights S842A Kaltland-Ausführung Cold-climate version S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S888A Bordliteratur dänisch On-board vehicle literature Danish S896A Tagfahrlichtschaltung Daytime driving light switch S925A Versandschutzpaket Transport protection package S555A Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control S602A Bordmonitor mit TV On-board monitor with TV S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer Tusen takk for det! Da vet jeg iallefall fargekoden som fangeren må lakkeres i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Bare hyggelig Forresten var min gamle E46 i samme farge. Orientblau er mørk blå i full sol mens i skyggen virker sort. Kult ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zelly Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Bare hyggelig Forresten var min gamle E46 i samme farge. Orientblau er mørk blå i full sol mens i skyggen virker sort. Kult ! Jepp, mange av vennene mine som lenge har trodd den var svart Fin farge er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Fin bil Hva har du av planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zelly Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Fin bil Hva har du av planer for den? Takk Var på verkstedtime igår og skiftet olje/oljefilter og hovedreim, så nå er det ingenting som burde skiftes på en god stund. Men er et par småting jeg skal gjøre: - Vaske og polere, samt rengjøre interiøret (anbefalninger til en grei nybegynnerpakke, swisswax?) - M-framfanger - Ta et par små rustflekker - Ordne pixel-feil på kjørecomputer (kom akkurat da jeg hadde kjørt bilen hjem etter kjøp ) - Gulvmatter i tøy til sommeren - Installere aux-kobling/bluetooth på en eller annen måte (lei av å knote med fm-sender) - Kanskje nye lykter da det er sprekk i ene som gjør den fort skitten og duggete. Evt bare nytt cover? - Kanskje lakkere nyrene? Usikker hvordan det blir med svart da bilen min er mørkeblå - Nye sommerdekk må kjøpes før våren. Dere ser bilde av felgene som fulgte med, usikker om jeg skal bruke dem eller kjøpe nye også. Tror de er 18" - Nytt BMW-emblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Fin bil ja blir bra med planene zelly reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 - Kanskje lakkere nyrene? Usikker hvordan det blir med svart da bilen min er mørkeblå Det blir sikkert bra så lenge lakkerer du også listene rundt siderutene (siden du har kromline). Det som er bra er at du kan bruke plastidip (slik jeg har gjort) og dersom du ikke liker resultatet kan coating rives av. Enkelt og greit zelly reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Følger her ja, greit utgangspunkt detta blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zelly Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Noen som har erfaring med m-fanger fra parts24? Hørt litt at firmaet er litt rotete, men at varene er bra. Fikk et "uslåelig" tilbud på fanger og tåkelys så kjørte bare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Noen som har erfaring med m-fanger fra parts24? Hørt litt at firmaet er litt rotete, men at varene er bra. Fikk et "uslåelig" tilbud på fanger og tåkelys så kjørte bare på. Bestillte selv fra parts24 til min e39, passformen var grei og prisen var lav så ingenting å bekymre seg for. zelly reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zelly Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Bestillte selv fra parts24 til min e39, passformen var grei og prisen var lav så ingenting å bekymre seg for. Høres bra ut Lest litt forskjellig om at passformen var dårlig, men det var nok de tidligere partiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zelly Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 En liten oppdatering: Ble rygget på ganske kraftig for en stund siden. Skader for 36000. Blir ordnet på verksted om en stund, og påmontert m-fangeren som jeg hadde liggende. Har også bestilt m-ringer, nytt lcd ribbon og bluetooth streaming til anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zelly Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Og rett etter jeg skrev dette ble jeg rygga på igjen av samme person på samme sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå