bmwgreg90 Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Må skifte bremseklosser og skiver bak på min 2008 e82 120d. Burde eg gå for di vanlige fra koed eller kjøpa feks EBC bremse skiver med redstuff klosser, eller andre som anbefaler noe annet? (har nok ikk råd til performance bremser bak og) Også har eg slitasje i skinnet på performance setene ved innstigningen på fører og passasjer sido. Spørte Meguiars i norge (norskrpol) men di hadde ikk lakk eller noe til å fikse det. Noen som veit om lakk eller annet stoff til det? Virke som det bare er overflate slitasje og farget på skinnet er skrapt vekk (forrige eiger og passasjerer var nok litt tunge i ræva når di skulle inn og ut av bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Dette fikser skinnet ditt: http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&path=86_90&product_id=306 Visst du ikke har sort, så kan du sende en skinnprøve for å matche fargen perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Takk! Noen ideer/tips ang bak bremsar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Med mindre det skal trimmes heftig, så ville jeg kjøpt nye originale bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Bakbremsene er knapt nok i bruk ved vanlig kjøring, så jeg ser ingen grunn til å oppgradere disse. Standard holder i massevis på vanlig vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå