Gå til innhold

Haraldb sin 420i F36 M-sport - Sommerhjul s.14 - 01.04.16


Haraldb
 Share

Anbefalte innlegg

VELDIG tøffe felger du har valgt til bilen!! 

Jeg er spent på om du får de felgene til å passe på. Vet du om det passer egentlig? Utifra det som de kommer med originalt så tenker jeg at det blir trangt. Både med tanke på bredde og innpress. Jeg følte meg "tvunget" til å kjøpe originale performance felger til min, ettersom jeg mener det er lite plass. Når det står på originale 8,5x20 på bilen så er det jammen ikke mye å gå på.. Litt er det jo riktignok.. 

Håper du får de på, og da kommer det til å bli kanon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG tøffe felger du har valgt til bilen!!

Jeg er spent på om du får de felgene til å passe på. Vet du om det passer egentlig? Utifra det som de kommer med originalt så tenker jeg at det blir trangt. Både med tanke på bredde og innpress. Jeg følte meg "tvunget" til å kjøpe originale performance felger til min, ettersom jeg mener det er lite plass. Når det står på originale 8,5x20 på bilen så er det jammen ikke mye å gå på.. Litt er det jo riktignok..

Håper du får de på, og da kommer det til å bli kanon!

Alt går ;) spørsmålet er bare hvor mye camber du er villig til å kjøre med. Foran går nok fint, værstefall er det bare å legge på camberplates, men jeg har begynt å revurdere bak, skal jeg få det til få funke må jeg kjøpe camberstag og kjøre rundt 5 grader camber bak, det er jeg ikke så interessert i, så jeg har tatt kontakt med Tuner shop i tyskland, så spørs om de ikke skal lage meg nye lepper som er en halv tomme smalere (2.5)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går ;) spørsmålet er bare hvor mye camber du er villig til å kjøre med. Foran går nok fint, værstefall er det bare å legge på camberplates, men jeg har begynt å revurdere bak, skal jeg få det til få funke må jeg kjøpe camberstag og kjøre rundt 5 grader camber bak, det er jeg ikke så interessert i, så jeg har tatt kontakt med Tuner shop i tyskland, så spørs om de ikke skal lage meg nye lepper som er en halv tomme smalere (2.5)

Når man har en så fin bil så er det jo et poeng å ikke ødelegge kjøreegenskapene heller, så det skjønner jeg godt..

Hva med understell - har du kommet noen vei der? 

Endret av ovangs00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har en så fin bil så er det jo et poeng å ikke ødelegge kjøreegenskapene heller, så det skjønner jeg godt..

Hva med understell - har du kommet noen vei der?

Det er vel egentlig bare KW som har noe med TüV til F36 foreløpig, jeg har litt is i magen og venter på at H&R skal komme på banen med noe fornuftig.

Grattis med riktig valg av tysk bil ;) welcome to the dark side !

Takk takk, overgangen har ikke vært så vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av rein nyskjerrighet, hvorfor vente på h&r og ikke gå for kw? :) har selv ingen erfaring med noen av merkene :P

Men utrolig nice bil ;)

Takk for det :)

Er egentlig ingen spesiell grunn, vil bare ha noe og sammenligne med, også er det jo alltids en mulighet at H&R sitt går lavere eller er billigere. Har hatt H&R fjærer selv og sittet på med en drøss av biler med H&R monotube/ultralow/rss etc. og det har virket bra. Men skulle det ikke dukke opp noe snart får jeg bare nøye meg med KW v.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...