Aguilera Skrevet November 15, 2014 Skrevet November 15, 2014 Hei. Skulle "tråkke" bilen opp på motorveien, og plutselig forsvant kraften og DDE kom opp i displayet. Jeg trodde DDE var gløderne på denne bilen, men gløderne er relativt nye. Kan noe ha hoppet av en eller annen plass, eller andre ideer? På forhånd takk for svar.
Otis Skrevet November 15, 2014 Skrevet November 15, 2014 Kan hende det var en trykk slange som hoppet av. Men egentlig er det ekstremt mange ting som kunne ha skjedd.
Rxlpower Skrevet November 16, 2014 Skrevet November 16, 2014 Samme skjedde med min e46 330d da dieselpumpa under bilen sviktet
Aguilera Skrevet November 16, 2014 Forfatter Skrevet November 16, 2014 Dieselpumpa? Men var det ,mulig å kjøre bilen i det hele tatt da? Jeg klarer å kjøre min, men det uten drag (DVS som å kjøre 1,1 liters strikkmotor:))
Sammyen Skrevet November 17, 2014 Skrevet November 17, 2014 (endret) Visst dieselpumpa er røket og DDE lampa lyser vil eg ikkje kjørt :/Går sikkert fint men personlig kjører eg aldri når det lyser i dashbordet annet enn spylervæske eller cruise contr Du får nok bytte dieselpumpa visst det er den som er gåen asap Endret November 17, 2014 av Sammyen
Alpejohn Skrevet November 17, 2014 Skrevet November 17, 2014 Ja bare bytt deler før man har sjekket feilkoder... Det lønner seg alltid.
Aguilera Skrevet November 17, 2014 Forfatter Skrevet November 17, 2014 Det ble verksted gitt, så får vi se hva de finner ut. På vei ned til verkstedet gikk jo såklart varsellyset av igjen (?) Og bilen virket normal.. men jeg får vel vite imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå