Haxi94 Skrevet November 18, 2014 Skrevet November 18, 2014 (endret) Heihei! Hadde håpet noen kunne hjelpe meg ut litt her. I går rett før jeg kom hjem føltes det som om jeg punkterte eller at fjæra knakk eller noe sånt.... Akkurat som om bilen ga litt etter bak på høyre side og etter på kom det en lyd som om jeg kjørte på dekk uten luft + en slags rasle lyd... Da jeg skulle sjekke var høyre siden litt lavere en venstre siden så jeg tok av dekke for å sjekke, men kunne ikke se noe som helst feil... Da jeg tok på dekke igjen var bilen lik på høyre og venstre side. Men da jeg begynte å kjøre litt i rundt huset så skjedde det igjen, akkurat det samme.... Noen som har opplevd det samme eller har peiling på hva det kan være?? Takk for alle svar! Endret November 19, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3!
quandt1960 Skrevet November 18, 2014 Skrevet November 18, 2014 Hvis du har det minste tvil så bør du ikke kjøre bilen på veien hvertfall da det kan være farlig, (ikke at jeg antyder du gjør det). Er det gass/oljedemper? Hvilken bil er det? Var bilen på en helt jevn flate når du sjekket høyden? Alle bærearmene like hel som før? Dumme spørsmål men kan du ta bilder?
Haxi94 Skrevet November 18, 2014 Forfatter Skrevet November 18, 2014 Ja er en BMW 3.20d, e46, 2001 mod. Usikker på om det er gass eller oljedemper....Og ja, bilen stod på en hvertfall tilnærmet jevn flate når jeg sjekket høyden. Kunne ikke se noe defekt med bærearmene heller, men hørte fra en jobb at det kunne være det ettersom det visst nok er et "kjent" problem på 3-serie. Skal ta og sjekke litt til i morgen, kan ta noe bilder. Takk for svar!
Rxlpower Skrevet November 23, 2014 Skrevet November 23, 2014 Sikker på at ikke en liten runde av fjæra er knekt da? Opplevde det på en tidligere bil. Popza reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå