kristoffersandnes Skrevet April 22, 2015 Forfatter Skrevet April 22, 2015 (endret) Vært rolig her lenge men har gjort en god del Har fått sparklet ut det meste på venstre side der jeg byttet hjulbue og er snart klart for slipe grunning Har også kommet godt igang på høyre side. Reparert den rustne innerskjermen og tilpasset ny reperasjonsdel. Nå må jeg bare stå på for å rekke gs bildeler sitt treff på bud. Har fått masse hjelp av gode venner! Endret April 22, 2015 av ksandnes norbakken reagerte på dette 1
KrissHansen Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 (endret) Ser veldig bra ut dette! Rustet på mye av de samme plassene som min, og som på alle andre e28 Men ser ut som skikkelig godt arbeid, så dette har jeg tro på Og fin farge både innvendig og utvendig, hehe tommel opp! Endret April 24, 2015 av KrissHansen
aalgaard Skrevet April 24, 2015 Skrevet April 24, 2015 Flott bil du har kjekt å se at det blir gjort skikkelig, skal etterhvert igang med noe av de samme jobbene på min e28
kristoffersandnes Skrevet April 25, 2015 Forfatter Skrevet April 25, 2015 Ser veldig bra ut dette! Rustet på mye av de samme plassene som min, og som på alle andre e28 [emoji14] Men ser ut som skikkelig godt arbeid, så dette har jeg tro på Og fin farge både innvendig og utvendig, hehe tommel opp!Tusen takk! Din 528 ser jo så fin ut! Og de felgene du har ordnet til bilen den er helt rått. Bonzit beige er jo flott og jeg liker egentlig fargene innvendig også Er glassene på bilen din grønne også? Flott bil du har kjekt å se at det blir gjort skikkelig, skal etterhvert igang med noe av de samme jobbene på min e28 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding:)Det ordner du nok lett, var litt skummelt I starten men nå går det bra
hermanoo90 Skrevet April 25, 2015 Skrevet April 25, 2015 (endret) Godt å se at karosseriarbeidet gjøres korrekt, her redder du en flott bil! Liker felger og prosjektet, skal følge med videre Endret April 25, 2015 av hermanoo90
kristoffersandnes Skrevet April 25, 2015 Forfatter Skrevet April 25, 2015 Godt å se at karosseriarbeidet gjøres korrekt, her redder du en flott bil! Liker felger og prosjektet, skal følge med videre Tusen takk Joda, man prøver jo så godt som mulig ut I fra det man har lest å fått vite av folk som driver med det Har e28 du å kanskje? Rutene mine er bronze-farget Aha, er orginalt grønne I denne men har også et sett med brune
kristoffersandnes Skrevet April 27, 2015 Forfatter Skrevet April 27, 2015 Alpina leppa ferdig tilpasset og skrudd fast Kristian min gode venn sveiset ferdig bakskkjermen I kveld og jeg startet jobben med å slipe ned sveisen igjen sk8 reagerte på dette 1
kristoffersandnes Skrevet April 28, 2015 Forfatter Skrevet April 28, 2015 Da har jeg fått slipt ned alt av sveis I kveld. Er ikke helt ferdig på dette bildet... Skulle ønske jeg kunne å bruke karosseri tinn istedet for å sveise så mye. Litt maskering før litt sprøyte sparkel. Nå begynner det å komme seg. Var ikke mye å se av ujevnheter lengre. Kjekt å ha venner som faktisk har fagbrev som lakkerer. Men det er over åtte år siden han sist holdt på Skal bli godt å få på 2k slipe grunning etter hvert
kristoffersandnes Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Skrevet Mai 1, 2015 Da har jeg jobbet litt med å montert interiøret igjen. Gulvteppe og seter ble renset med chemical guys green clean, tekstilbørste og rg2000 rensemaskin. Alt av plast og vinyl ble vasket med microfiber og Green clean. Isolasjonsmatter inn igjen. Gulvmatta inne igjen Midtkonsol. Nå mangler bare dørpanel norbakken reagerte på dette 1
norbakken Skrevet Mai 2, 2015 Skrevet Mai 2, 2015 Dette blir veldig bra!! Gleder meg til å se den live.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå