dizx Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Hei! Jeg har et komplett Akrapovic Evolution Titanium med Titan tips til salgs. Det er nesten nytt, og har kjørt kun ca 500 km med det. Jeg er norsk, men bor i utlandet - men prisen inkluderer frakt. Pris: 30 000 NOK Titan utførelse! Veier kun 21KG. Fantastisk lyd! Jeg bor i et leilighetskompleks hvor de synes det bråkte litt mye, samt at dama klagde når vi var på tur.. Her er et lite klipp: https://www.youtube.com/watch?v=-z0CbFvKdXo MagnusHN og SweetBMW reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 "Jeg bor i et leilighetskompleks hvor de synes det bråkte litt mye, samt at dama klagde når vi var på tur.. " Må være tidenes nedtur da du endelig har fått skaffet deg et så gromt eksos anlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dizx Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 "Jeg bor i et leilighetskompleks hvor de synes det bråkte litt mye, samt at dama klagde når vi var på tur.. " Må være tidenes nedtur da du endelig har fått skaffet deg et så gromt eksos anlegg... Jo, det var nedtur. Men etterhvert fant jeg ut at det var for bråkete for "vanlig" bruk. Når man kjørte i over 4000RPM, så var det helt villt. Ved vanlig kjøring ble det slitsomt, og alt for mye bass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Ser den, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Hei. Har du enda eksosen? Kontakt meg på 92272202 om du fortsatt vil selge det:) Mvh knut MariusRoren og MariusW reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå