jela Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 (endret) Hei, Da har 1serien blitt byttet ut mot en 2015 218dA Coupe M-Sport. Kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd. Fikk bilen 6.november og siden det har bilen gått 1900km. Har ikke veldig mye planer, siden jeg liker den veldig godt som den er, men noe har jeg da gjort siden jeg fikk det. M-Eksos(dobblerør), Memory på auto start/stop og BMW Oem Megablue pærer i tåkelys. Sort grill blir vel å se etterhvert også Legger ved litt bilder og specks så kommer det fler updates senere. Fargevalg: Var veldig usikker her, men ble Mineralgrå Metallic Interiør: Alcantara/Hexagon Standar M-Sport spec Lister: Børstet Aluminium Interiørbilder kommer Code Sonderausstattung Optional EquipmentS1CAASelektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehiclesS205AAutomatikgetriebe Automatic transmissionS21AABMW LM Rad M Doppelspeiche 461S230AZusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specificS248ALenkradheizung Steering wheel heaterS249AMultifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheelS258ABereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionalityS2PAARadschraubensicherung Lug bolt retainerS2VBAReifendruckanzeige Tyre pressure control (TPC)S2VLAVariable Sportlenkung Variable Sport steeringS320AEntfall Modellschriftzug Deleted, model letteringP337AM Sportpaket M Sports packageS420AAbgedunkelte Verglasung Sun protection glazingS423AFussmatten Velours Floor mats, veloursS428AWarndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS430AInnen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dipS431AInnenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dipS465ADurchladesystem Through-loading systemS481ASportsitz Sports seatS493AAblagenpaket Storage compartment packageS494ASitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passengerS4ADAInterieurleisten Alu Längsschliff fein Interior trim strips, alu, brushed, fineS4AEAArmauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractableS4DLAAkzentleisten schwarz hochglänzend Accent strips, black, high-glossS502AScheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning systemS508APark Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)S520ANebelscheinwerfer Fog lightsS521ARegensensor Rain sensorS522AXenon-Licht Xenon LightS534AKlimaautomatik Automatic air conditioningS544AGeschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake functionS563ALichtpaket Light packageS575AZusätzliche 12V-Steckdosen Supplementary 12V socketsS5DAADeaktivierung Airbag Beifahrer Passenger airbag deactivationS5DCAKopfstützen im Fond klappbar Rear-seat headrests, foldingS609ANavigationssystem Professional Navigation system ProfessionalS654ADAB-Tuner Radio Bavaria C IIIS674AHiFi System Harman Kardon Hi-Fi System Harman KardonS698AArea-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVDS6ACAIntelligenter Notruf Intelligent emergency callS6AEATeleServices TeleServicesS6AKAConnectedDrive Services ConnectedDrive ServicesS6AMAReal-Time Traffic Information Real Time Traffic InformationS6APARemote Services Remote ServicesS6NSAKomforttelefonie mit erw. Smartphone Convenience telephony with extended smartphone connectivityS6WAAInstrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipmentS6WAAInstrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipmentS704AM Sportfahrwerk M Sports suspensionS710AM Lederlenkrad M leather steering wheelS715AM Aerodynamikpaket M Aerodynamics packageS754AM Heckspoiler M Rear spoilerS760AHochglanz Shadow-Line High gloss shadow lineS775ADachhimmel anthrazit Headlining anthraciteS842AKaltland-Ausführung Cold-climate versionS843ALeistungsreduzierung Power reductionS850AZusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank fillingS8A7ASprachversion norwegischS8AWABordliteratur norwegischS8KAAÖlwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 kmS8SMAFahrgestellnummer von aussen sichtbar Car ident. number visible from outsideS8TFAAktiver Fussgängerschutz Active pedestrian protectionS8TGADiebstahlsicherung Thiefproofing deviceS993AModelljahrescode in FG-Nummer model year code in VINS9AAAAussenhautschutz Outer skin protection Bilen står til klargjøring Ferric Grey sommerfelger, ble mulig 1 dag før jeg bestilte bilen Deilig å hente bil som har gått under 10km dobble rør Endret November 30, 2014 av jela Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Gratulerer med rå bil! Fikk du memory på start/stop med eller måtte de kode det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Fin bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Gratulerer med rå bil! Fikk du memory på start/stop med eller måtte de kode det for deg? Tusen takk fikk en kamerat av meg til å kode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Fin bil ja Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Tusen takk fikk en kamerat av meg til å kode Åja! Vet du om han koder mot betaling? Jeg vil gjerne få kodet det på min også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Åja! Vet du om han koder mot betaling? Jeg vil gjerne få kodet det på min også! PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Gratulerer med flott bil. Gjorde seg veldig med eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå