Even Grimstad Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Heisann. Jeg vurderer å kjøpe en bmw e30 320i av en gammel dame som har brukt denne bilen lite. Er dette en god bil? Å er det noe jeg må være obs på ettersom denne bilen er blitt lite kjørt? Det er vel en 1986 modell, som ikke har så høy kilometerstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 er som alle andre biler som har blitt daukjørt, clutch er sikkert moden for bytting og alt som har med eksos er sikkert sota igjen å siden bilen har blitt kjørt pent så er det sikkert ikke en eneste foring som har vert bytta de siste 20 åra, så når du begynner og bruke detta litt skikkelig så går det nok ikke så lang tid til det er en del utskiftningsklare foringer -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Grimstad Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Okei, det skal jeg klare å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 E30 liker veldig godt rust. Så du bør se veldig godt etter det i rompa på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Grimstad Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Okei takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Okei takker for svar! Rust i jekkfester foran, kanaler og i overgangen mellom kanal og hjulhus foran kan du også se etter. Hvis dette skulle vise seg å være en bil som er fin, og du får den billig, så gjør du et kupp... E30 er ikke billig akkurat for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Grimstad Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Tror ikke det blir noe kjøp av denne, etter som dama var veldig glad i den og ville ikke lære seg en ny bil nå som hun var blitt så gammel som hun sa Så om noen vet om en bra e30 til grei pris til salgs, send meg gjerne en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå