-Vegard- Skrevet Desember 1, 2014 Skrevet Desember 1, 2014 Hei. Har et artig problem med min 06 E61. Innimellom kommer det to korte og et langt pip etter hverandre, uten noen som helst grunn. Ingen feilmeldinger og alt fungerer som det skal. Noen som vet hva dette kan være? Forferdelig irriterans. Piper ikke regelmessig eller ved at jeg gjør noe bestemt så har ikke fått tatt opp lyden.
Sjøbuse Skrevet Desember 1, 2014 Skrevet Desember 1, 2014 Kan være radioen som varsler om nyheter rett før hele timer. Sjekk om det piper ca 30 sek før klokken er hel. ( for eksempel kl 12:59:30)
Reef89 Skrevet Desember 1, 2014 Skrevet Desember 1, 2014 Slike trafikkmeldinger var en tidligere her inne som hadde samme greiene og da fikk han opp trafikk meldinger fra radioen. Løsningen var å huke av noe på innstillinger, men husker ikke hva. EDIT: T eller TP skal være av.?
larserso Skrevet Desember 2, 2014 Skrevet Desember 2, 2014 Det piper for å markere hel time som Sjøbuse er inne på. Hadde samme på min etter en service og undret veldig. Man deaktiverer i menyene, men jeg husker ikke i farta hvor man gjør det.
-Vegard- Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Skrevet Desember 13, 2014 (endret) Tror nok dere hadde rett folkens, slo av "hour memo" og lyden forsvant! Endret Desember 28, 2014 av -Vegard- Reef89 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå