Gå til innhold

Tsf's E39 530D Touring M Sport //

Tsf
 Share

Anbefalte innlegg

bilen ble jævlig bra med felgene! :D og mtech kryss/spydet syns jeg personelig er mye penere med! :D kontra uten eller å ha de ekstra "lufte" kanalene :P

veldig kjedelig angående takvinga! beste er vel kanskje å bestille dette i orginal vare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen ble jævlig bra med felgene! :D og mtech kryss/spydet syns jeg personelig er mye penere med! :D kontra uten eller å ha de ekstra "lufte" kanalene :P

veldig kjedelig angående takvinga! beste er vel kanskje å bestille dette i orginal vare?

Ja synst det ble bra !:) ja tror det blir til og montere "spydet" idag. Ja lurer på og bestille ny men får se, har en venninde som jobber med lakk osv så kansje få til noe der eventuelt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update idag og, bytta til led i skiltlysa :)

Ellers planer fremover blir og få bestilt time hos BT for godkjenning av coilovers, etter at det er ibox blir 4,5 " stuss montert og soting står da for tur, ellers håper jeg å få takvingen ferdig montert relativt kjapt :)  

post-54560-0-64605600-1429820560_thumb.j

post-54560-0-78550700-1429820564_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skjer lite fortiden men monterte spydet i fangeren her en dag, synets det kledde bilen godt..
Ellers blir det mest sannsynlig valsing iløpet av uka for og kunne senke litt til \\:D/

post-54560-0-73091600-1430771093_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...