Tsf Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 (endret) Justerbart coilovers fra supersport ble montert på bilen forge helg, slenger ut litt bilder under montering og resultat (står i godkjenningshøyde) da bilen står for tur til firehjulskontroll og BT for godkjenning Endret Mars 2, 2015 av Tsf MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 så veldig bra ut! hva er godkjent høyde på de egentlig? skulle ha godkjent mine i sommer xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 (endret) så veldig bra ut! hva er godkjent høyde på de egentlig? skulle ha godkjent mine i sommer xD joda begynner og komme seg, venter på speila å takvinge fra lakk nå, så blir det helsot osv Etter så jeg har forstått så er det 32cm framme og 32cm bak målt fra center felg til skjermkant:) Endret Mars 2, 2015 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Fra nav til skjerm det måles eller? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 (endret) Fra nav til skjerm det måles eller? Sent from my iPhone using Tapatalk hehe, ja Endret Mars 2, 2015 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Okey ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Lurer på og fjerne "530d" på luka, ja eller nei ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Lurer på og fjerne "530d" på luka, ja eller nei ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 penere uten spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 penere uten spør du meg føler det jeg og, men tenkte å høre med folk hva de syntest, men takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Fin bil hvordan er det å kjøre med det coilover settet? lurer på å kjøpe det til min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Fin bil hvordan er det å kjøre med det coilover settet? lurer på å kjøpe det til min også 100% fornøyd, ikke for stivt og ikke for mjukt,å bra kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2015 (endret) Fant igrunnen fort ut at det så best ut uten "530d" på luka så idag ble det fjerna samt bytta bmw emblem bak Brukte tynn fiskesen til og "skrape" vekk merka å vaska over med 3M sitrus rens etterpå Endret Mars 6, 2015 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Ble fort mye penere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2015 Ble fort mye penere det Ja synst det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå