Larsrangoy Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 (endret) Har lagt ut bilen min for salg. Gi meg gjerne innspill på hva dere mener om pris osv.. Er ikke så mange på finn med msport, comfort og webasto. Så er ikke så lett å sammenligne priser heller.http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=53874622 Endret Desember 2, 2014 av Saltkjelen Splittet denne til eget innlegg, da den er mer egnet her enn i teknisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Jeg synes det ser greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 Bilsalget går treigt, er det markedet som er treigt eller prisen min som er for høy? Synes ikke det selv når jeg sammenligner med andre biler på finn men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Kan jo tenkes det går treigt med de bilene du sammenligner med også. Kan jo hende det lønner seg å legge seg under de du sammenligner med for å skille deg ut. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå