Talker Skrevet Desember 3, 2014 Skrevet Desember 3, 2014 Noen her som har gjort denne jobben selv? Fikk en forespørsel om jeg kunne ta på meg en skruejobb, og dette er et av punktene. Etter å ha lest litt rundt, så er man avhengig av spesialverktøy for dette. Ser noen har laget egne versjoner av dette, men er litt skeptisk til å begynne med dette om jeg ikke er helt sikker på om det går med selvlaget verktøy. Er ikke noen som har dette verktøyet selv, og er villig til å låne det ut vel? Holder til i Molde.
Otis Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 Det fungerer helt fint med noen rør og gjengestang. Dog så sitter foringene noe sinnsykt godt, så jeg hadde ikke klart dette alene, måtte ha en kompis til å bistå, da det var så tungt å få skrudd ut foringene. Løftebukk er svært kjekt å ha.
grepst1 Skrevet Desember 7, 2014 Skrevet Desember 7, 2014 Utførte dette på min E39 Touring for to år sidan. Gå inn på autopower.se/mekartips sjå på Byte bakaxelbussningar. Kjøpte ters som dei anbefaler frå Biltema. Dette fungerte godt. Ståle Grepstad
S. Gunstad Skrevet Desember 8, 2014 Skrevet Desember 8, 2014 Jeg fulgte også autopower guiden. Gikk greit med med hjelp av en kompis.
quandt1960 Skrevet Desember 9, 2014 Skrevet Desember 9, 2014 Husk at når du løsner bolten trenger du ikke ny hjulstilling men hvis du bytter hele foringen må du ha ny hjulstilling
hjalmar Skrevet Desember 9, 2014 Skrevet Desember 9, 2014 Hei jeg har en 523i touring. På EU kontroll så fik jeg en 2er på (Bakstilling slitte traversforinger) står ikke mer en det. Jeg fikk ikke pratet med han som utførte kontrollen. Hvilke foringer er det? på gs bildeler er det 2 traversforinger, men ellers så er det jo mange andre på bakstillingen. heter alle foringer traversforing? eller er det bare 2 traversforinger på bakstillingen?
hjalmar Skrevet Desember 10, 2014 Skrevet Desember 10, 2014 Takk Otis, noen som vet hvilke 4 foringer som er travers foringer?
quandt1960 Skrevet Desember 10, 2014 Skrevet Desember 10, 2014 (endret) BMW E39 Integral IV bakaksling med ramme/travers og fire foringer mot karosseri Endret Desember 10, 2014 av FJPopp
hjalmar Skrevet Desember 10, 2014 Skrevet Desember 10, 2014 Ahaa tusen takk FJPopp! quandt1960 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå