Gå til innhold

Passer 11"x19 på BAK min e46 (sedan) med max Dekkstrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om mine 11"x19 passer bak på min e46??? Skal ha 235,35 r19 dekk på.. det vil si MAX dekkstrekk!

Endret av Sjøbuse
Endret topic. Les forumsregel 3!
Skrevet

Hei, det står ikke et på felgene. Å æ har dem ikke hær nu til å måle dæm.. men det ser ut som 47. Dæm har ståd på en coupe. Å grunnen til at han solgte dem var får at dem ikke stakk langt nåkk ut i skjerman hannes.. tror du probleme vil ligge i skjermene eller at felgen treffer fjærene? Æ har allerede valsa en del fra før

Skrevet

Problemet blir nok ikke at felgen treffer fjæra, da e46 normalt har et inpress på 42-47.

Men dersom du allerede har valset noe og i tillegg skal ha godt med strekk, skal du ikke se bort ifra at det går.

Om det blir veldig pent er en annen sak.

Skrevet

Dette er 10x19 ET41 med 265/30. Litt senk men ikke valsede skjermer. Så med litt jobb og spacere så burde det vel gå

DSC_7170859x1280.jpg

DSC_71721280x859.jpg

Skrevet

Takk får svar! Æ e i en nærvepirrende situsjon med vinterfelgene. Så håper det passer :) Når æ ser på di bildan med 10x19 så ser det ut som at planen min kan bli sånn som æ ser får mæ..

Skrevet

Æ testa felgan på bilen i dag! Dæm stakk 5cm utfår bakskjermen:( var vist litt får lav ET... skal se om æ får noen til å dreie felgene ned til et 47. Kanskje litt mindre.. (om det går ant)

Skrevet

Æ testa felgan på bilen i dag! Dæm stakk 5cm utfår bakskjermen:( var vist litt får lav ET... skal se om æ får noen til å dreie felgene ned til et 47. Kanskje litt mindre.. (om det går ant)

Hva er originalt innpress på de felgene dine? Som regel får man ikke frest av mer enn 3-4mm grunnet bolthullene og konen som er innerst. Må være litt gods igjen hvor det koner, eller så sitter boltene igjen og felgen stikker til skogs. 

På felgene mine du ser på bildene over har jeg gjort dette for å få de på Z4en min. Jeg fikk frest av 4mm. Da satt jeg igjen med 3mm gods før konen begynte i bolthullene.

Skrevet

Di kan dreie det som er over 6mm mellom monteringsflate og innerste del av bolthull... Så det varierer fra felg til felg.. Det står ikke ET på felgene mine. Så jeg må måle å styre litt.. fikk beskjed om å sende di inn. Men skal se sjekke hvor mye som kan tas bort først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...