Johnbs Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Hei. Jeg har en BMW E61 touring 08. Der er kupélyset defekt, dvs lys i taket som ikke virker. Når dørene åpnes, lyser lysene under døra som vanli, og leselampene funker. Lyse i bagasje romme funker også. Men ikke selve kupélyset i taket. Når jeg trykker på knappen for og tenne taklyset, blir tråen i taklyset oransje i 0.5 sek, men tenner ikke. Noen som vet hva dette kan være? Jeg ser for meg at dette er ett rele som er def, å håper at det ikke er noe me hjernen på bilen. Snakket med en fyr på bmw verkstedet at det kunne være ukontakt....men får ikke det til å stemme med tanke på at det lyser i resten av kupélysene. Håper noen kan hjelpe meg. Mvh John Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnbs Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Anyone ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Har vært borti det samme, da var lysmodulen ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Det kan være lysmodulen som nevnt over som tuller seg. En diagnose vil kanskje fortelle mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå