Stawky Skrevet Januar 6, 2015 Skrevet Januar 6, 2015 http://www.esstuning.com/products/M54B22-Twin-Screw-Stage-2-%28TS2%29-.html Hadde vel blitt denne typen men saaatan Fort 50k+ her du Det kjipe er også at prisene på ESS sin side er uten moms... så da blir det rett over 60 Sjekka kviteringen fra ESS når min ble montert og må si meg overaska over at de bare tok rett over 5000 for montering.
Sammyen Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Skrevet Januar 7, 2015 Billig montering ivertfall, kor var dette?Uten moms? Faen.
Stawky Skrevet Januar 7, 2015 Skrevet Januar 7, 2015 Dette var hos ESS (Aremark), syns også det var ganske så grei pris. Men jeg hadde valgt og montere selv om det var jeg som kjøpte pressa ^^ESS er nå hovedsaklig et Amerikansk firma og derfor er prisene uten moms ja
CrZyWiz Skrevet Januar 7, 2015 Skrevet Januar 7, 2015 Dette var hos ESS (Aremark), syns også det var ganske så grei pris. Men jeg hadde valgt og montere selv om det var jeg som kjøpte pressa ^^ ESS er nå hovedsaklig et Amerikansk firma og derfor er prisene uten moms ja 100% sikker på det? Jeg betalte ikke langt unna oppgitt pris når jeg handlet...
Stawky Skrevet Januar 7, 2015 Skrevet Januar 7, 2015 Kan være det er endret igjen. Men vet at prisene var oppgitt uten moms en stund.
Fidelio Skrevet Januar 8, 2015 Skrevet Januar 8, 2015 Dette var hos ESS (Aremark), syns også det var ganske så grei pris. Men jeg hadde valgt og montere selv om det var jeg som kjøpte pressa ^^ ESS er nå hovedsaklig et Amerikansk firma og derfor er prisene uten moms ja ESS = European supercharging systems Ikke Amerikansk. Startet i Aremark og har utvidet seg ganske så bra.
Stawky Skrevet Januar 8, 2015 Skrevet Januar 8, 2015 Vet hva det står for og at de ble startet i Norge, men ble oppkjøpt av amerikanere.
Fidelio Skrevet Januar 8, 2015 Skrevet Januar 8, 2015 (endret) Det er ikke blitt kjøpt opp... Endret Januar 8, 2015 av West320ci
Sammyen Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Skrevet Januar 8, 2015 Såg lenger nede på siden at det var Valuta Konverter.Kom på NOK 49.048 ,-
CrZyWiz Skrevet Januar 8, 2015 Skrevet Januar 8, 2015 Vet hva det står for og at de ble startet i Norge, men ble oppkjøpt av amerikanere. Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå