janerik171187 Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 (endret) har da solgt e38'n så trenger ikke delebilen lenger. selges som den står hel, evnt så kan jeg selge deler av den 4000kr som den er, jeg skal ha bremsekraftforsterker og kaliperne framme, ellers trenger jeg ikke noe av bilen beige interiør i bra stand bortsett fra litt mugg nå som må vaskes bort. se bilder utenlandsk så ikke vrakpant. hjulbuen passasjersiden bak er kappet ut. Endret Desember 15, 2014 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 pris på dørpaneler? om de er i bra stand ? pris på hengerfestet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 er ikke hengerfeste, bare hull til det i fangeren. tror dørtrekka er greie, går billig ivaffall. denne går på bukken fortløpende nå, så kommer til å ta av det jeg synes er verdt å samle på, og pælme resta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirza Simic Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Pris på frontrutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Har du motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 kort eller lang type ? årsmod ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 kort eller lang type ? årsmod ? 01 730d ikke lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 Pris på frontrutene? tenker rutene i dørene framme nå? 300kr for begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 da får jeg ikke brukt det jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 (endret) Lurer på flere ting jeg Mulig for deg å kappe ut hjørnet under lykta bak på pass.siden? Pris på det i tilfelle? Og pumpa på spylerveska som står i mottorrom? -og nedre del av dekslene på b-stolpene? Endret Januar 6, 2015 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Lurer på flere ting jeg Mulig for deg å kappe ut hjørnet under lykta bak på pass.siden? Pris på det i tilfelle? Og pumpa på spylerveska som står i mottorrom? -og nedre del av dekslene på b-stolpene? kan kappe ut deler ja 200kr for det, litt kødd å kappe ut såe sjekker om det andre er der og stand imorra, tenkte egentlig få den inn i garasjen idag, men drittvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 etter mye om og men så er den ivaffall i garasjen, så skal skru litt på den imorra, demontere det som er no vits så blir det høggern lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 høres bra ut, send meg en pm med pris på det jeg spurte om da : ) -hjørnet bak -nedre del b-stolper -pumpe spylerveske -og evt dørpaneler om de ikke er mugglet/ mye skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå