Gå til innhold

Min Mystic Blå E60 - Spoiler & M-pakke montert

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

Fin bil! Heldig med så behjelpelig nabo da! Min rygga inni bila mi med campingvogna si, men nekta for å ha gjort det.. Var plastrester i samme farge som vogna igjen på bakfangeren min, og riper i samme høyde på vogna, så jeg fikk til slutt overtalt han til å betale for fiksing av skaden xD 

Forøvrig en spennende tråd som jeg følger videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bra at noen er ærlig og redelig! Ble rygga inni av en som var på besøk med naboen også, men da i bakfangeren...  Han som kjørte har aldri hatt sertifikat, var dopa, og er berykta i nærområdet, så jeg orka ikke ta opp kampen en gang...  

Bra du fikk overtalt iallefall! Selv om det egentlig ikke skulle være nødvendig med slikt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det fremste ble tatt av, knakk skruen som fester gripeskålen/den indre del av dørlåsen... Fikk heller ikke ut restene, så måtte kjøpe en ny indre dørlås til 2000kr, også er det jo litt arbeid å montere denne.. Derfor ble det bare slipt godt rundt og under før lakkering, siden det var veldig sannsynlig at den samme situasjonen ville oppstå bake :) 

Bilen skal, så fort han har mulighet, få seg en skikkelig runde med detailing, så da får jeg fjerna de få neglemerkene som er inni skåla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...