wrnr1 Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Fin bil! Heldig med så behjelpelig nabo da! Min rygga inni bila mi med campingvogna si, men nekta for å ha gjort det.. Var plastrester i samme farge som vogna igjen på bakfangeren min, og riper i samme høyde på vogna, så jeg fikk til slutt overtalt han til å betale for fiksing av skaden xD Forøvrig en spennende tråd som jeg følger videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Ja, bra at noen er ærlig og redelig! Ble rygga inni av en som var på besøk med naboen også, men da i bakfangeren... Han som kjørte har aldri hatt sertifikat, var dopa, og er berykta i nærområdet, så jeg orka ikke ta opp kampen en gang... Bra du fikk overtalt iallefall! Selv om det egentlig ikke skulle være nødvendig med slikt wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Her var jo din også, bilen holder seg bra ja! følger med videre Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Hvorfor ble ikke det bakre dørhåndtaket og gripeskålen tatt av ved lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 Når det fremste ble tatt av, knakk skruen som fester gripeskålen/den indre del av dørlåsen... Fikk heller ikke ut restene, så måtte kjøpe en ny indre dørlås til 2000kr, også er det jo litt arbeid å montere denne.. Derfor ble det bare slipt godt rundt og under før lakkering, siden det var veldig sannsynlig at den samme situasjonen ville oppstå bake Bilen skal, så fort han har mulighet, få seg en skikkelig runde med detailing, så da får jeg fjerna de få neglemerkene som er inni skåla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 Endelig! Nytt emblem ble satt på nå, viktig at det også er strøkent wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 Snadder! Passe bra de hjula! Så faktisk greit clean ut uten emblem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå