Gabz Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 (endret) Var og henta meg D58 i går, 8,5 tommer foran og 10 tommer bak. Hva er anbefalt dekkdim på disse for å ha greit med fornuftig mengde strekk? Men ikke så mye strekk at det ser dumt ut før jeg får senka bilen. Endret Desember 17, 2014 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 kan jo være greit og nevne hvilken bil det skal på da litt forskjell på en e36 og en x5 liksom hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Åja, selvsagt, glemte det. Er en E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Senk bilen din først. Ser uansett altfor dumt ut med høy bil og selv den minte strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Hmm, sant. Men er litt dumt hvis jeg skal bruke en del tusen på dekk også måtte bytte dem ut når jeg senker bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 skal du ha vinterdekk på de felgene? hvis ikke: senk bilen og få det inn i vognkortet i vinter, så kjøper du dekk til de felgene når det blir sesong for sommerdekk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Skal være sommerhjul, ja. Koster nå en del å senke da, får se hva det blir til. Vil ha Supersport Black Evo i såfall, det koster jo 5-6 tusen. Firehjulskontroll koster jo et par lapper etter det igjen. Og jeg klarer ikke sette inn coilovers alene, og har ingen til å hjelpe.. Så får se når det blir. Også har jeg lyst på anlegg først, egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå