Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Ja da blir det jo fort værre, man skal jo være fornøyd ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Jeg er jo veldig fan av LM/RS type felger. Syns det kler bilen godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 (endret) Ja, det gjør det absolutt. Men jeg har hatt det før, så ville på en måte prøve noe nytt. Her er ett bilde av gamle bilen. Endret April 6, 2015 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 men skal du ha LM ikke kjøp GS sine replica, syns de ser fæle ut rett og slett! da ville jeg heller kjøpt Varrstoen sine, de ser mye bedre ut ! i mine øyne hvertfall ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 (endret) Hei.Monterte senkesettet idag. Jeg er litt usikker på om jeg monterte riktig bak? foran er jeg ganske sikker er riktig. Men ikke bak.Bilen er fremdeles like høy som originalt bak, har ca 4 cm til som jeg kan justere ned bak. Men skulle den da ikke vært lavere uansett?Den justering greia som man kan skru på er nederst btw.. ikke øverst som dere ser på bildene.Litt dårlig forklart. Sliten etter en langt dag + at jeg har time hos vegvesen på mandag. Haster litt.Legger ved noen bilder. Beklager at bildene er rotert, klarer ikke å få ordna det. Endret April 7, 2015 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 (endret) Går vel ei stund før fjærene setter deg skikkelig? Vil nok synke litt dei neste mnd'e. Ligger fjøren i sporet i fjærbeinslageret på topp? Skal du rotere bilder på mobilen så kan du gjøre det med å trykke rediger i galleriet og crop(iPhone 6 ivertfall) Endret April 8, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 De ligger i sporet ja.Skal demontere fjærene bak idag også snu dem. Slik at justerings greia er på toppen.Har iphone 5s. Skal se om det er det samme der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Utrolig pen E92, sliter med felgvalg jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Takk for det! Ikke så lett å velge sommerhjul.Nå har jeg fått montert senkesettet riktig bak. Så deilig å få ting på plass!!BBS CH hjulene har jeg også fått tilbake. Disse blir da mest sannsynligvis beholdt og montert på bil. Kjøpte nye dekk til felgene. Tenkte å kjøre 255/35 bak og 225/35 eller 215/35 foran. Slik at jeg har litt strekk! Kommer bedre bilder snart! Får holde med disse til da Skjønner fortsatt ikke hva som skjer med disse jævla bildene.. hjelper ikke selv om jeg roterer de på tlf eller på pc. MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Tøft.. Blir bra dette. Er det HR sett du har? UFC reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Ja, stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 (endret) Nå kommer det en stor update snart.Bestilt deler fra GS, bl.a. 335 diffuser, ny grill med M striper og luftkanaler for M3 fronten.Har også fått time hos SVV for godkjenning av senkesettet. 13.04.Når dette er godkjent så er det rett til et firma i Holmestrand.Der blir det å bygge 335 custom eksos hele veien, erstatter også DPF med downpipe. Også selvfølgelig remapping. Dette blir testa på benk, så vi får se hva de klarer å få ut av denne bilen. Endret April 9, 2015 av UFC Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Flott bil! Så bedre ut med justeringsmutteren på oppsiden min erfaring er å ta av justeringsmutteren etter du har godkjent hoss svv, da synes jeg det ble fin høyde bak. Skal du forresten kvitte deg med den orginale bakpotta når du får ny eksos? Isåfall er jeg veldig intressert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 (endret) Da var det tid for update.Kan også legge til at det vil komme mye bedre bilder fremover og evnt video også.Har kjøpt meg Sony speilreflekskamera og GoPro Hero 4 black! Handlet litt deler også. Performance high spoiler og litt diverse småting.Over til det som er blitt gjort med bilen!Bilen er blitt godkjent senket.Montert sommerhjul. Brukte 20 mm spacere fra H&R foran.Neste på lista:Valse hjulbuene bak (Lørdag, hos valse mestern)Montere M3 luftkanalene i frontfangeren og sette front sensorene på plass. 335 costum eksos hele veien med downpipe + remapNy frontgrillLegger ved bilder av hvordan bilen ser ut nå. Er ikke blitt helt proff på å ta bilder enda, men jeg prøver så godt jeg kan.JA! Bilen skal enda lenger ned så fort jeg har fått valset. Endret April 14, 2015 av UFC Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Bilen din er rå med den fronten der as! Hvorfor er "25d" i sort, mens "3" er i krom? Så skikkelig rart ut Har du tenkt på LCI-baklykter og soting av rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå