tambur4 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Har kjøpt et H&R 15-30mm senkesett til min E28. ..men hva slags type støtdemper bør jeg velge? Jeg ønsker meg mest mulig komfort, er det da godt nok med Bilstein B4. Og blir B6 for stivt? Hva med andre merker? Forslag mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Bilstein B4 er vel tilsvarende OEM, og det duger greit med de fjærene dersom du vil beholde mest mulig komfort. Når det er sagt, har jeg ikke særlig god erfaring med kvaliteten på Bilstein. tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Bilstein B4 er vel tilsvarende OEM, og det duger greit med de fjærene dersom du vil beholde mest mulig komfort. Når det er sagt, har jeg ikke særlig god erfaring med kvaliteten på Bilstein. Takk for svar. Hvilke andre merker kan anbefales? (Vi snakker om en bil som tusler rolige 300 mil på sommeren) Øivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Sachs Supertouring(?) er en meget god demper har jeg lest. Ikke så ille priset heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Koni SRT er behagelige. koster ikke all verden heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå