Frode D Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Jeg har svart skinninteriør i min E92, men syns det er litt kjedelig i kombinasjon med sort bil. Vil gjerne se skikkelige bilder av Terra Brown og Saddle Brown om noen har dette. Vurderer enten å farge opp igjen interiøret mitt i en av de to fargene, men klarer ikke å bestemme meg. Om noen forøvrig har et av disse interiørene og ønsker seg svart, kan muligens et bytte ordnes? Mitt er fullelektrisk med minne, varme, sidestøtte og korsryggstøtte, og minimalt slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Kan iallefall anbefale sattelbrunt. Utrolig fin farge på som egentlig passer bra til alle eksteriørfarger. http://farm2.static.flickr.com/1001/626310067_4adb849560_b.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Har saddlebrown. Veldig fornøyd med det. Skulle gjerne hatt lister i sort pianolakk sammen med, men alu funker nå det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Kan iallefall anbefale sattelbrunt. Utrolig fin farge på som egentlig passer bra til alle eksteriørfarger. http://farm2.static.flickr.com/1001/626310067_4adb849560_b.jpg Ja, det er uten tvil fint, derfor jeg vil bytte. Sliter litt med å bestemme meg for saddle brown eller terra brown. Har saddlebrown. Veldig fornøyd med det. Skulle gjerne hatt lister i sort pianolakk sammen med, men alu funker nå det og. Begge deler er nok en bra kombinasjon vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå