Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har et par linselykter, står i lykten at H7 eller D2S kan brukes. Har org halogen, men kan jeg bytte til linselyktene og putte i halogen pærer uten noe mer dall med automatisk høydejustering og lyktespylere? Grunnen til at jeg tenker og gå over til linselykter er for mere skarpt lysbilde. 

Skrevet

Ja, det er ikke lovlig, men jeg mener at det ikke er så nøye når du allerede har linselykter.

Kjør på. Bare pass på at de er korrekt justert, så sier ingen noe på dette heller.

Skrevet (endret)

Hva er ikke lovlig? 

Montere linse på en bil som originalt ikke har linse, så lenge du fortsetter med halogen, skulle vell være innenfor boka :)

Er vell gjerne H7 som er originalt også, så fortsetter du med dette, samt kanskje slenger inn NightBreaker pærer, burde du nok få en forbedring lysmessig!

Automatisk høydejustering og lyktespylere blir først påbudt dersom du montere xenon...

Endret av Eksos
Skrevet

tusen takk for svar, var akkurat dette jeg lurte på. Da slenger jeg på linselyktene og H7 pærer. Noen som vet hvor strengt det er og kjøre på med xenon i fulllys? Er jo ingen som skal bli blendet av dette. Mulig jeg får trøbbel om jeg blir stoppet i teknisk? Vil jeg da få bot eller bare bli bedt om og skifte pærer der og da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...