Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen glupe sjeler der ute som kanskje vet hva som feiler bmwn min? I går når jeg kjørte, oppstod en tikkelyd i motor ble høyere ved gasspådrag. Det var litt lite olje, så jeg etterfylte litt slik at det var fult. Lyden fortsatte, og clutch-pedalen begynte plutselig å riste fælt. Den slurte ikke, men bare rista. Parkerte derfor bilen for å "la den hvile" seg litt. Fikk store problemer med å få start igjen, men den kom til slutt med værre tikking. Misstenker at det har samlet seg mye sand og dritt som påvirker pedalen.. kjørte hjem og slo av bilen. Det lagde mye lyd og risting i det jeg slo av motoren og fikk ikke start igjen :s prøvde og prøvde, men det går ikke rundt engang. Bare en sånn "tikk" lyd som omman skulle vært tom for strøm på batteriet. Noen som vet hva som kan ha skjedd? :s

Skrevet

Hmm ja var merkelige greier.. har prøvd å søkt på nett og har sett tips og råd som sier alt ifra EGR til dyser. Vet ikke hvor jeg skal begynne, men får begynne smått å feilsøke.

Skrevet

Vel, ingen av de feilene kan gi vibrasjoner i clutch. Den eneste måten et rent motorteknisk problem kan gi bevegelser i clutchpedal er ved bevegelse i veiv, og da prate du "havari", eller i alle fall en større operasjon for å få den til igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...