sveigis Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Dette blir meget bra.. Bilder er viktig under en sånn operasjon så det må man ikke være gjerrig på. Men ikke like lett å huske mens man skrur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 14, 2015 Forfatter Share Skrevet November 14, 2015 Dette blir meget bra. . Bilder er viktig under en sånn operasjon så det må man ikke være gjerrig på. Men ikke like lett å huske mens man skrur. Hehe ja bilder er fint det. Skal prøve å heller få tatt noen nå som alt henger der det skal og ser nogenlunde fint ut. (ikke helt fornøyd selv, men det var sånn det måtte blir når jeg trenger bilen) Veldig vanskelig å huske på kamera når man ligger der å småbanner litt. Vi får snart ut å råne litt da sveigis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Da kan jeg meddele at bilen var ute å rullet rundt i ett tiden i natt Nå er det bare noen små justeringer på mellomaksling og hjulstillingskontroll igjen. Rister og durer usansynlig mye akkurat nå. Mulig jeg har feil justering på midtforing/demper til aksling. Evt, satt den sammen på feil markering. Nå er det bare vindu, radiator og dørlist som gjenstår før bilen er klar for å møte vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå