anders e30 Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 (endret) Da har jeg blitt eier av en bmw 740ia. Som jeg foreløbig bare skal kjøre på prøveskilter til jeg finner ut hva jeg vil gjøre med den. Endret Januar 4, 2015 av anders e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 Noen små små rust flekker som skal tas. Mangler lokket til rommet som et nede på førerdøren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 Ekstralyktene blir kastet langt unna i morgen. Manglet også dekselet oppå motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 Gratulerer med flott Bmw anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 Noen spesifikke planer utseendemessig? anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 Nei er ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Liker den utrolig godt originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 Noen som har peiling på cruise kontrollen fungerer ikke. Noen som har vert borti det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Gratulerer med flott bil. E38 tråder liker jeg godt så her følger jeg med:) anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Noen som het hvordan man tilbakestiller olje servic indikatoren? Ble byttet olje på bilen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Til helgen blir det bytting av staget ifra demperen og ned til stabstaget da det på høyre side er helt utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 (endret) Noen som har peiling på cruise kontrollen fungerer ikke. Noen som har vert borti det før? Sjekk wire fra cruisecontrol-motoren til gasspjeldet. Min var rusten og da fungerte ikke cruisecontrol. Ser den foran motoren. Noen som het hvordan man tilbakestiller olje servic indikatoren? Ble byttet olje på bilen i dag. Stikk ledning nedi disse 7 og 19; Skru på tenning(hakk 2), vent 5 sek for olje og 10 for inspesjon 2 mener jeg. Gå ut av bilen, ta ut ledning sett på lokk og skru av tenning og på igjen. Skal nå lyse grønt Må alltid prøve et par ganger før det funker, men det funker Pen bil forøvrig! Fjern alt "ekstra" tull og fiks den opp så har du herlig bil i mange år Endret Januar 6, 2015 av Julian anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Tusen takk. Planene er å holde den original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Skru på tenning(hakk 2), vent 5 sek for olje og 10 for inspesjon 2 mener jeg. Gå ut av bilen, ta ut ledning sett på lokk og skru av tenning og på igjen. Skal nå lyse grønt Funker dette på E39 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Fikk det ikke til nå men får prøve mer en dag det ikke regner så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Fikk Cruisen til å fungere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå