prreidar Skrevet Januar 5, 2015 Skrevet Januar 5, 2015 Har fått diagnostisert at høyttrykks dieselpumpe har skåret seg. Resultat; metallspon som har gitt store følgeskader. 140.000km. Skal det gå an? Bør det være en garantisak?
Otis Skrevet Januar 5, 2015 Skrevet Januar 5, 2015 Det kan gå an det ja. Har ikke hørt om det før, men burde absolutt være mulig vil jeg tro. Andre kan kommentere dette. Garanti? Om du har garanti på bilen vil jeg anta det dekkes.
TRF Skrevet Januar 5, 2015 Skrevet Januar 5, 2015 Nx7 motor regner jeg med, med cp4 pumpe.. Har vært noen slike tilfeller etter hvert.
prreidar Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Skrevet Januar 6, 2015 Vel, garantien gjelder nok ikke lenger på en 2008-modell. Noen som vet hva anbefalt service-intervall er? Og om den er på sjekklisten for servicer?
Sammyen Skrevet Januar 6, 2015 Skrevet Januar 6, 2015 Sikker på at den ikkje blir dekket av garanti? Ville anbefalt å ta ein tlf for å være 100% sikker
Otis Skrevet Januar 6, 2015 Skrevet Januar 6, 2015 Høytrykkspumpe er ikke en servicedel. Garanti kan man ha, som feks bruktbilgaranti. Motorskade forsikring vil dekke dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå