Weiders Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Hehe, ser nå at jeg bommet fullstendig. Da foreslår jeg en slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 (endret) Slim Jim? Ville heller tatt ein tlf til NAF/Viking og hørt om dei kan hjelpe/har tips til korleis å åpne ein dør eller två Endret Januar 8, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Min 320dAT har og batteriet i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Slim Jim? Ville heller tatt ein tlf til NAF/Viking og hørt om dei kan hjelpe/har tips til korleis å åpne ein dør eller två Stemmer det, biltyvens beste venn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 (endret) har fått samme problem.. hvordan løste du dette? Vanskeli å få opp panser evt? Endret Juli 9, 2017 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 4 minutter siden, Chris11slett skrev: har fått samme problem.. hvordan løste du dette? leste at man kunne sette strøm på dynamo eller den store plussen på starter? så man får låst opp bilen.. Vanskeli å få opp panser evt? Skal visst gå å sette strøm på skiltlys eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 får prøve det imårra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 taadaaa! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå