Gå til innhold

Min 530d m sport 2005

robb
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg får slenge ut et bilde av nye bilen. :)

Virker som en utrolig flott bil.

Masse utstyr å bra trøkk i jøtulen :)

Helsvart inni med comfort skinnseter. Virkelig gode :) Er litt småforelska nå om dagen haha... :)

241e4daa89b682495a034d610ca83d1e.jpg

Endret av robb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tips til dab+ adapter? ? Har ccc eller hva det heter. Tror det var den "beste".. Er også på leting etter 19-20" pene felger. Kan byttes i de org m sport felgene jeg har kanskje? 18" to noe slitte dekk.

8e311526c86a772e4b98e42e504a2059.jpg

db435cf26c028ab2e1816996e9619bc6.jpg

Hva slags ET funker på e61?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, takk igjen. sendt noen av gutta pm. satte i motorvarmer med varmer inni bil å lada batteri i et døgn nesten. dæven snakk om isfri bil, samma om det snødde 15cm haha. :) godt med varm bil når en skal hjem fra jobb..

Noen som anbefaler noe annet enn standard batteri? Mitt er dårlig, står i 3 dager med mye minus så må jeg ha i motorvarmern en time først.. Tenkte å kjøpe et litt større batteri med bra futt i, i tilfelle jeg står feks en uke på jobb uten å bruke bil, samt hvis det skulle være kaldt. Det holder kanskje med et nytt standard batteri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg et 95-100Ah AGM batteri så har du strøm i massevis. Jeg bytta nettopp til AGM i min E39 530Dat og starteren har aldri gått så fort før og bilen har heller aldri starta så lett og raskt som nå. Før dette hadde jeg toppmodellen til Sønnak syrebatteri, SA 1000. 

Jeg kjøpte Biltema 95 Ah AGM, disse har 4 års garanti. Men hvis du er litt fin på det så får du også Bosch Agm som vel også er Oem batteri men disse koster vel rundt 4000,- mens Biltema AGM koster 1800,- 

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Elektrisk-anlegg/Batteri/AGM-BATTERI-95-AH-80900/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida så prippen er jeg ikke, har en gammal sliter av en chevrolet fra 60 tallet med nytt batteri i fjor fra biltema. Har starta tvert i 20- etter å ha stått en mnd den. Men forsto at det var viktig å legge inn i bil hvis man endra amp osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er litt lat for har akkurat lagt meg, spør her uten å ha sjekka no uti kulda.. senka bil litt bak i dag men skulle gjerne justert ned frontlysa en smule. Er det noe lettvint jeg klarer selv uten no spesielt verktøy?

Selve justeringa å hvor lysa havner får jeg til. Bare lurer på hvordan selve justerings mekanismen fungerer :)

Endret av robb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hei noen som kan hjelpe med med navn på noen foringer?

Det er de som sitter på nr 5. Sliter dekk som f på innsiden bak. Camberjustering er på max. Fortsatt helt ute av kurs på målinga.

Foringene var veldig dårlig så må bytte de å ta 4 hjulskontroll på nytt. Men aner ikke hva de heter... de under navet bak. Håper noen kan detta :)

Senka ca 5cm men det som blir annerledes på cambern da bør gå å justere inn såfremt foringer er i orden?

4bed19356e77f273f548a5b486835db4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...